geoartic Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Har bestillt varer fra Pyton.no - betaling er utført, men har ikke fått noe respons. I tillegg er sidene deres nede - noen som har peiling på hva de sliter med? Lenke til kommentar
Cagliostrio Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Det er mulig de oppgraderer sida si. De nevnte at de skulle gjOre det i en mail jeg utveksla med de. Lenke til kommentar
geoartic Skrevet 22. november 2005 Forfatter Del Skrevet 22. november 2005 Det er mulig de oppgraderer sida si. De nevnte at de skulle gjOre det i en mail jeg utveksla med de. 5192271[/snapback] Ja. det var det jeg også tenkte - men de kunne vel svare på mail av den grunn!! Hvilken mailadresse bruker de? Jeg har prøvd [email protected] tre ganger uten respons! Lenke til kommentar
Cagliostrio Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Har bare brukt den salg mailen. Har fAtt kjapt svar de gangene jeg har maila de, ogsA pA kveldstid. Kansje de har trObbel med epost systemet ogsA? Lenke til kommentar
geoartic Skrevet 22. november 2005 Forfatter Del Skrevet 22. november 2005 Skulle ikke tro at det var mulig å ha så ustabile systemer at de er ute over døgn på "alle" systemer - får se om de er våkne i morgen! Takker ! Lenke til kommentar
SunZeeker Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Bestilte selv 1 sett med Geil One Series 2x512 MB (1.5 latency) hos pyton.no i forrige uke på mandag. Jeg bestilte i oppkrav. Pyton var de eneste som hadde disse inne på lager da psdata ikke får de brikkene før i desember. Det stod 2 stk sett på sentrallageret demmes i oslo. I kundesenteret på siden deres står det at dersom de har lager på varer og du legger in ordren før klokken 15:00, sendes de samme dag.. Dette skjedde IKKE! to dager etterpå hadde jeg hverken fått ordrebekreftelse på email (som det står du skal få med det samme ordren er lagt inn) eller noen respons på at pakken var sendt. Prøvde å ringe alle mulige nummer som ledet til pyton.no, men ingen respons overhodet. Så etter fortvilelse om at ting tydligvis ikke funker som de har beskrevet sendte jeg mail til [email protected] om at jeg ønsket ordren slettet dersom varene ikke ble sendt samme dag.. Heldigvis betalte jeg ikke online. Pyton.no holder IKKE hva de lover fra nettbutikken sin. Etter egen erfaring kan jeg ikke anbefale denne nettbutikken. Lenke til kommentar
geoartic Skrevet 22. november 2005 Forfatter Del Skrevet 22. november 2005 Pussig!, at det skulle komme en slik tilbakemelding! Har hatt en slik opplevelse med dem tidligere, men tenkte at jeg skulle gi dem en sjanse til! Betalte denne gangen online, men ser at jeg kanskje ikke burde ha gjort det! Sjappa ser da bra ut og de har da gode tilbakemeldinger, men mulig de er i ferd med å rote bort potensialet sitt Lenke til kommentar
apwr Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Sidene til Pyton skal visst være nede grunnet service. Lenke til kommentar
geoartic Skrevet 22. november 2005 Forfatter Del Skrevet 22. november 2005 Der fikk de opp at de har service på sidene sine ja! Det betyr at når en nettsjappe skal ha service, så legger de like godt ned hele greia - "nå skal bilen vaskes gutter, slutt å bygge vei!" Lenke til kommentar
meankanin Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Er på jakt etter et produkt som pyton.no var eneste i landet som hadde, men får feilmelding når jeg ringer dem, de svarer ikke på mail, og pyton.no ser ganske død ut... noen som vet noe om saken? hørt at de er konkurs eller noe? Lenke til kommentar
Howard Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 De skal visstnok være tilbake på nett i løpet av dagen, eller senest i morgen. Dog merkelig at de ikke svarer på telefon eller mail synes jeg. Lenke til kommentar
geoartic Skrevet 23. november 2005 Forfatter Del Skrevet 23. november 2005 At de ikke svarer er ikke bare håpløst - men direkte irriterende! Har liggende en ordre hos dem - tror jeg! Den er i alle fall betalt!! Har forsøkt å kome i kontakt med dem siden tidlig mandag, men ikke noe svar så langt. Har heller ikke motatt noen ordrebekreftelse!! Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Jeg har samlet de to trådene om dette temaet - om noen lurer på hvor tråden sin ble av eller hvorfor innlegg har fått annen rekkefølge. Lenke til kommentar
geoartic Skrevet 24. november 2005 Forfatter Del Skrevet 24. november 2005 (endret) Kan se ut som Pyton har lagt inn årene - har nå forsøkt å få tak i dem i fire dager - uten å lykkes. Varene som jeg har bestillt har jeg ikke sett noe til - og beløpet jeg betalte over nettet kan se ut som det er tilbake på min konto! De kan umulig være seriøse gjennom en slik måte å drive butikk på! Noen som har noe info som har gått meg hus forbi? Fikk i dag en av mailene jeg har sendt til dem i retur - "mail kunne ikke leveres!" - Slik har det vært siden mandag! Endret 24. november 2005 av geoartic Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Når jeg prøver å gå inn der nå, så kommer det en melding om at siden skal komme tilbake i dag på grunn av oppgraderinger. Lenke til kommentar
geoartic Skrevet 24. november 2005 Forfatter Del Skrevet 24. november 2005 Jada, er klar over at de har en melding på sidene sine om at de skal være "oppe og kjøre igjen" i dag! Denne meldingen fikk de opp tidlig i går. De har sikkert nok en oppgradering av sidene sine - dette er forståelig. MEN - at de i en slik prosess samtidig ikke svarer på henvendelser fra kunder som har gjort bestillinger og muligens heller ikke til andre som har behov for å komme i kontakt med dem er for dårlig. Man legger da ikke ned en hel butikk bare fordi man skal oppjustere vareutvalget sitt. Man fortsetter da med de daglige gjøremål - som for eksempel å betjene eksisterende kunder og i det minste å svare på henvendelser gjort via mail og telefon. Er dette erfaringer som andre har gjort seg i kontakt med pyton.no evt andre butikker - selv har jeg ikke opplevd liknende før andre steder og må si at jeg er oppgitt! Lenke til kommentar
turb0man Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Siden var oppe igjen igår og jeg var inne å bestilte meg skjermkort og alt gikk fint som bare det. Men idag er den borte igjen, jeg har ikke fått bekreftelse på e-post og telefonen er død Ka i fan e det som skjer? Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Jeg mener å huske at feks. firefox ikke funka på pyton.no. Det skjedde akkurat det samme med en kamerat av meg som bestilte der for en måned siden ca. Lenke til kommentar
turb0man Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Jeg mener å huske at feks. firefox ikke funka på pyton.no. Det skjedde akkurat det samme med en kamerat av meg som bestilte der for en måned siden ca. 5225434[/snapback] Tror ikke Firefox gjør at telefonen og mailsystemet deres faller fullstendig i dass Btw, så bruker jeg IE på jobb og Opera hjemme Lenke til kommentar
hfltten Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 HALLO! Er det noen fra Pyton her? Hva skjer?? Alle telefonene deres har vært "ute av drift" i over en uke og dere svarer ikke på mail. Jeg tør ikke bestille noe før jeg får tak i noen og ser at det er folk som jobber der. Det virker helt dødt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå