Gå til innhold

er pyton.no død?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bestilte selv 1 sett med Geil One Series 2x512 MB (1.5 latency) hos pyton.no i forrige uke på mandag. Jeg bestilte i oppkrav. Pyton var de eneste som hadde disse inne på lager da psdata ikke får de brikkene før i desember. Det stod 2 stk sett på sentrallageret demmes i oslo. I kundesenteret på siden deres står det at dersom de har lager på varer og du legger in ordren før klokken 15:00, sendes de samme dag.. Dette skjedde IKKE! to dager etterpå hadde jeg hverken fått ordrebekreftelse på email (som det står du skal få med det samme ordren er lagt inn) eller noen respons på at pakken var sendt. Prøvde å ringe alle mulige nummer som ledet til pyton.no, men ingen respons overhodet. Så etter fortvilelse om at ting tydligvis ikke funker som de har beskrevet sendte jeg mail til [email protected] om at jeg ønsket ordren slettet dersom varene ikke ble sendt samme dag.. Heldigvis betalte jeg ikke online. Pyton.no holder IKKE hva de lover fra nettbutikken sin. Etter egen erfaring kan jeg ikke anbefale denne nettbutikken.

Lenke til kommentar

Pussig!, at det skulle komme en slik tilbakemelding! Har hatt en slik opplevelse med dem tidligere, men tenkte at jeg skulle gi dem en sjanse til!

Betalte denne gangen online, men ser at jeg kanskje ikke burde ha gjort det!

Sjappa ser da bra ut og de har da gode tilbakemeldinger, men mulig de er i ferd med å rote bort potensialet sitt :hmm:

Lenke til kommentar

At de ikke svarer er ikke bare håpløst - men direkte irriterende! Har liggende en ordre hos dem - tror jeg! Den er i alle fall betalt!! Har forsøkt å kome i kontakt med dem siden tidlig mandag, men ikke noe svar så langt.

Har heller ikke motatt noen ordrebekreftelse!!

:nei::nei::nei:

Lenke til kommentar

Kan se ut som Pyton har lagt inn årene - har nå forsøkt å få tak i dem i fire dager - uten å lykkes.

Varene som jeg har bestillt har jeg ikke sett noe til - og beløpet jeg betalte over nettet kan se ut som det er tilbake på min konto!

De kan umulig være seriøse gjennom en slik måte å drive butikk på!

Noen som har noe info som har gått meg hus forbi?

Fikk i dag en av mailene jeg har sendt til dem i retur - "mail kunne ikke leveres!" -

Slik har det vært siden mandag! :nei:

Endret av geoartic
Lenke til kommentar

Jada, er klar over at de har en melding på sidene sine om at de skal være "oppe og kjøre igjen" i dag!

Denne meldingen fikk de opp tidlig i går.

De har sikkert nok en oppgradering av sidene sine - dette er forståelig.

MEN - at de i en slik prosess samtidig ikke svarer på henvendelser fra kunder som har gjort bestillinger og muligens heller ikke til andre som har behov for å komme i kontakt med dem er for dårlig.

Man legger da ikke ned en hel butikk bare fordi man skal oppjustere vareutvalget sitt.

Man fortsetter da med de daglige gjøremål - som for eksempel å betjene eksisterende kunder og i det minste å svare på henvendelser gjort via mail og telefon.

Er dette erfaringer som andre har gjort seg i kontakt med pyton.no evt andre butikker - selv har jeg ikke opplevd liknende før andre steder og må si at jeg er oppgitt! :hrm:

Lenke til kommentar
Jeg mener å huske at feks. firefox ikke funka på pyton.no. Det skjedde akkurat det samme med en kamerat av meg som bestilte der for en måned siden ca.

5225434[/snapback]

Tror ikke Firefox gjør at telefonen og mailsystemet deres faller fullstendig i dass ;)

Btw, så bruker jeg IE på jobb og Opera hjemme :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...