Christian86 Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Hei, har en sak hvor en kamerat har kjøpt en HP maskin der malingen flasset av etter en uke eller to. jeg forutsetter selvfølgelig nå at han ikke har gjort noe for å forårsake dette, men jeg syns det virker underlig at den slites såpass fort. Er snakk om vesentlig avflassing på høyttaler området osv. Med vesentlig så mener jeg at det kan sees på en god avstand. noen forslag? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Det er vel helt klart at dette går på garanti/evnt reklamasjon. Så lenge han ikke har hatt noe kjemikaler el. som har kommet på maskinen så er dette helt klart en fabrikasjonsfeil. Så krev en ny maskin. Lenke til kommentar
Lollapalooza Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Samme problem på min HP her...fargen har flasset av på ene høytalern, ikke mye, men nok til at man ser det. Lenke til kommentar
Millmax Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Hvordan vet du at malingen er flasset av når du ikke ser det? Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 23. november 2005 Forfatter Del Skrevet 23. november 2005 hu? Jeg har jo sett maskinen. den ble ille kort tid etter at han fikk den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå