supermannen87 Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 (endret) Skulle trimme pcen min litt. Forandret å styrte, og skulle restarte. Ikke et eneste tegn til liv borsett fra piping, og at alle viftene går....lyset til skjermen bare blinket. Tenke som alle andre at jeg barre skulle resette cmos, og gjorde selvfølgelig det. Men fortsatt inga tegn til liv Så jeg tok til slutt ut batteriet å satt så det inn igjen, men fortsatt inga liv Prøvde bare å bytte ram, orja ikke å begynne å feilsøke alle de andre komponetene... Epox EP8RDA6 + Pro Corsair 3200 XL PRO 1 gig XP 3200+ Sapphire X800 XT PE Noen anelser? Endret 23. november 2005 av supermannen87 Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Kanskje du har tatt knekken på noe i pcen? Er kabelene riktig tilkoblet? Lenke til kommentar
supermannen87 Skrevet 23. november 2005 Forfatter Del Skrevet 23. november 2005 Kanskje du har tatt knekken på noe i pcen? Er kabelene riktig tilkoblet? 5195327[/snapback] Alt av kabler er på rette plassen.....så jeg tror også at jeg har tatt knekken på noe Da får jeg bare gå for et nytt AMD system Lenke til kommentar
Mixy89 Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 BAre ett lite offtopic spørsmål her, hvorfor gidde å ta risken å klokke ett så bra system? Lenke til kommentar
supermannen87 Skrevet 23. november 2005 Forfatter Del Skrevet 23. november 2005 Bra system? Vi har kanskje litt forskjellig syn på det. maskinen er jo nesten 2 år gammel...!! Men for alle mine oppgaver så er det rett og slett for lite ytelse. Grunnen va jo bare det å få enda mere enn det jeg hadde, liker ikke du også å få mest mulig ut av dine gode? men nå har jeg har funnet feilen.....det er chipsette som har streika....Så det hovedkorte er kabotski... Å nå venter jeg bare på mitt nye AMD 64bit system, som det ikke skal fikles så mye med Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå