chokke Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Ja som sikkert alle vet er det mange "grupper" i wow. Men hva er poenget med å ta seg bryet med å bli exalted med la oss si booty bay, eller ratchet osv? Selv grinder jeg i hinterlands og får rep hos wildhammer clan, men hva mer? Får jeg quests? eller blir det bare det samme? Noen som har en liste med oversikt over fordelene? Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Noe du sikkert vet er hvis du er exalted i enn annes rase hovedstad, kan du få mount fra den hovedstaden, mere vet jeg ikke. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 23. november 2005 Forfatter Del Skrevet 23. november 2005 det vet jeg, men snakker om non-alliance/hordes, som wildhammer clan, goblins. argent dawn, thorium folka, zg folka osv teller ikke da siden de må til for oppskrifter for yrker . Lenke til kommentar
Blib Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Detaljert beskrivelse står på worldofwarcraft.com og wow-eu.com, veldig veldig lett å finne frem. Kort sagt får du items. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 23. november 2005 Forfatter Del Skrevet 23. november 2005 tenkte mer en spesifik liste over hva man fikk med de forskjellige. Lurer spesielt på jalla-klaner som wildhammer og centaurene i desolace. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Vell kentaurene i desolace slutter å slå deg når du blir frendly... Lenke til kommentar
Blib Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Jalla-klanene gir som regel ikke dritt. Og som jeg sa, for de større faksjonene finnes det store lister på worldofwarfract.com. I menyvalget til venstre på forsiden. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 24. november 2005 Forfatter Del Skrevet 24. november 2005 jamen tenker fortsatt på jalla-klaner og fordeler der, kanskje man får noen unike items hvis man tar seg bryet med å bli exalted? Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Tror dem eneste som er verd å bygge opp rep hos er Argent Dawn, Thorium Brotherhood og dem Trolla på den øyen i STV. Da kan må gode quest rewards og kjøpe gode items og planer av dem. Trolla virker som dem har gode quest rewards Lenke til kommentar
Empire of the Sub Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Er du exalted i booty bay eller ratchet, blir du ikke eid av vaktene hvis du dreper noen der. Altså, de som ikke er exalted i bb eller ratchet blir slaktet av vaktene hvis de prøver å ta horde/alliance. Det har du sikkert merket.. Lenke til kommentar
play`ern Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 (endret) Ja, det har både jeg og de stygge hordene merket PS: Er du exaltet i Alterac Valley får du en bra trinket. Endret 24. november 2005 av play`ern Lenke til kommentar
blackops Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Noken som veit rewards for exalted med Cenarion Circle? Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Ja, det har både jeg og de stygge hordene merket PS: Er du exaltet i Alterac Valley får du en bra trinket. 5200965[/snapback] Og, en bra epic 2h mace..og en bra epicdagger, og en epic mount, og en epic kappe, og en epic ring, og en epic neck. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Jalla-klanene gir som regel ikke dritt. Og som jeg sa, for de større faksjonene finnes det store lister på worldofwarfract.com. I menyvalget til venstre på forsiden. 5199732[/snapback] Berre eg som ikkje klarer å finne dei store listene? Lenke til kommentar
chokke Skrevet 24. november 2005 Forfatter Del Skrevet 24. november 2005 Ja, det har både jeg og de stygge hordene merket PS: Er du exaltet i Alterac Valley får du en bra trinket. 5200965[/snapback] Og, en bra epic 2h mace..og en bra epicdagger, og en epic mount, og en epic kappe, og en epic ring, og en epic neck. 5201235[/snapback] jaja tenker på "jalla-klaner" som wildhammer ihvertfall Lenke til kommentar
Blib Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Jalla-klanene gir som regel ikke dritt. Og som jeg sa, for de større faksjonene finnes det store lister på worldofwarfract.com. I menyvalget til venstre på forsiden. 5199732[/snapback] Berre eg som ikkje klarer å finne dei store listene? 5201546[/snapback] http://www.worldofwarcraft.com/info/basics/reputation.html Øverst der er det en meny der du kan velge hvilken faction du vil se på Lenke til kommentar
-jH Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Tok igår og hjalp noen guildies i Burning Steppes. Vi bumpet ofte borti disse rock-elementalsne som finnes rundt omkring der. Når de er dau, så får jeg +rep til noen Hydraxian Waterlords. Har sett det ved et knippe andre mobs også... Hvem i huleste er det? Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Det er de folka som du får MC quest fra. Lenke til kommentar
chokke Skrevet 24. november 2005 Forfatter Del Skrevet 24. november 2005 mens wildhammer er det ingen som vet? *mase* Lenke til kommentar
atrax Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 http://www.wowwiki.com/Reputation Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå