sdhild99 Skrevet 1. september 2002 Del Skrevet 1. september 2002 IE 6.0 Bruker også siste versjoner av Opera og Netscape for å sjekke ved design av sider Lenke til kommentar
ilex Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 opera, hands down blir bra med sp1 til XP, skal bli godt å endelig kunne uninstalle IE. ser ellers frem til XP-2000 lite oxo > (edit) har forresten brukt opera siden ver. 3.xx _________________ "Games lubricate the body and the mind." --Benjamin Franklin [ Denne Melding var redigert av: ilex på 2002-09-02 18:08 ] Lenke til kommentar
gthaman Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 Opera selvfølgelig. Men av og til funker ikke scripts/spesielle merkelige sider, og da må jeg ty til IE 6 Lenke til kommentar
subaru1342 Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 Ingen som har hørt om netcaptor da? Lenke til kommentar
bjorngb Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 Quote: Den 2002-08-30 18:23, jinges skrev:Ich bruke Opera...IE? Hva er det?Støtt norsk næringsliv! Bruker og Opera.... Støtter du/dere norsk næringsliv ?? Opera med reklame / crack eller har dere betalt lisens ? Mener at en ikke støtter næringslivet med mindre en betaler litt for seg.... seff - Opera får litt markedsandeler.... Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 Har digga Opera helt siden v6 da jeg fant ut at jeg ville gi Opera en sjanse. Begynte med at jeg følte den var "helt ok", men når jeg først vendte meg til ctrl+shift(open in background) klikke linker samt fant ut hvor ekstremt god bookmark funkjsonaliteten er +++ så er det å bruke IE igjen et mareritt. Dette problemet med inkompatible websider er ekstremt overvurdert IMO. Er en sjelden sjelden gang jeg kommer over sider som er så elendig koda at de rett og slett blir ubrukelige i Opera. Da velger jeg å gå til en alterntiv side :wink: Lenke til kommentar
Instigator Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 Bruker Opera. Men det er en ting jeg har lurt på lenge: Hvorfor støtter ikke mail klienten i opera imap? Kan ikke se de har tenkt til å komme med det heller... Lenke til kommentar
NuB Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 IMAP-støtte er på trappene visstnok, uten at jeg vet noe konkret. Det er ikke holdbart sånn det er nå... Lenke til kommentar
NeoGeo Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 Opera 6.05 her folkens :smile: Jeg sier bare F12 --> "refuse pop-up windows" Det bland andre mange geniale ting gjør att IE har nok sett sine beste dager på min maskin. Såg noen nevnte en beta av 7.0, er det ute? Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 Bruker seff Opera da. Det er jo det desidert beste!! Lenke til kommentar
engkje Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 til Opera brukerene kan jeg opplyse om at Opera har måtte begynne helt på nytt siden nettleseren ikke støtter DHTML. De har rett og slett gått på en smell. Ny nettleser kommer til Jul. Kan også opplyse om at linkene i epostklienten ikke fungere som det skal. Lenke til kommentar
Milla Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 IE 6.0 på jobb IE 6.0 hjemme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå