Squeegie Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 Opera! Noen sider er litt snodige ved visning og funkjson, men å switche mellom å idente som IE og mozilla 4.78 funker bra. (Snarvei: Trykk F12 i Opera og du får opp Quick Prefs) Lenke til kommentar
pcfreak Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 Opera selvfølgelig, fordi den er best og norsk :smile: Mozilla er også fin, kommer på annen plass. Lenke til kommentar
ion Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 Er overrasket over hvor mange, medregnet meg selv, som bruker Opera. Det er flott at flere støtter opp om et så flott produkt fra et lite firma fra Norge. Lenke til kommentar
lqpl Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 IE til småsurfing og Netcaptor til emnesurfing, der jeg lager en gruppe for hardware, drivere, børs, mp3, warez.. Mass Downloader til nedlasting lqpl Lenke til kommentar
Andlier Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 Opera, finnes det noen annen? Lenke til kommentar
Sleepy Gary Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 Opera selfølgeli...best og raskest :smile: Lenke til kommentar
jinges Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 Ich bruke Opera... IE? Hva er det? Støtt norsk næringsliv! Lenke til kommentar
lavizh Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 Quote: Den 2002-08-30 18:23, jinges skrev:Ich bruke Opera...IE? Hva er det?Støtt norsk næringsliv! Det var sikkert et ironisk spørsmål :smile: ... Bruker IE selv, har ikke prøvd Opera enda, Mozilla 1.1 synes jeg er treig! ... Netscape er også tregt,. Lenke til kommentar
Flex Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 Jeg har Mozilla 1.0. Rett og slett best! Okei, det finnes nok bedre separate mail- og news-løsninger, men jeg synes den er grei nok. Jeg har også IE 6 liggende in case of emergency, men den er treig og jævlig... På jobben har vi IE 5.5, og det er det verste dritten jeg har vært borti. Makan til tregt og buggete browser... Får vel laste ned Mozilla 1.1 nå da... Lenke til kommentar
snorren Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 Bruker myIE som er en hybrid av IE og Opera, er egentlig IE som åpnes i et vindu (tabs) og har en del av opera sine finesser, høyre musetast funksjoner blandt annet. Eneste grunnen til at jeg ikke gidder opera er at det ikke går ann å lagre passord når en logger seg på sider det dette er nødvendig, skjønner ikke at det ikke har gjort noe med det (eller har de det bare at jeg ikke har funnet funksjonen).. Prøver å laste ned Mozilla nå.. Lenke til kommentar
ligebli Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 Er akkurat begynt å teste Mozilla 1.1, virker bra så langt. Har IE 6.0 og netscape 7.0 må prøve å bli kvitt Microsoft Lenke til kommentar
ponke Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 1. Mozilla (dagligdags) 2. Opera (for det jeg kaller powersurfing) 3. Internet Explorer (om annet feiler) Lenke til kommentar
John Abrahamsen Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 Her er det Netscape 7.0 som gjelder! Har aldri hatt noe mindre bugfritt en dette. Ser ikke like stygg ut som Opera og IE heller. Lenke til kommentar
NuB Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 Snorren: Funker det der MyIE bra, eller har det bugs? Kan man enkelt fjerne det igjen? Savner mouse gestures de gangene jeg må bruke IE. Lenke til kommentar
Askelander Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 Jeg liker Opera best. Mozilla er også fin. IE bruker jeg bare når jeg må. Skulle kanskje ha testa Netscape 7? Har ikke likt tidligere versjoner Netscape noe særlig. [ Denne Melding var redigert av: ApplePie på 2002-08-30 19:26 ] Lenke til kommentar
COMPstomp Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 w3m i Xfree er suverent!! Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 Opera selvsagt. I de første versjonene crashet den ofte, og det var drit irriterende. Seinere kom det en "fortsett der du var sist" funskjon, og da var det ikke fullt så irriterende når den crashet. Men nå - crasher opera ALDRI!! har opplevd en crash de 2 siste månedene. Jeg tror jeg tør å påstå at Opera er den beste web-browseren. ikke bare min mening - den er det altså. Det eneste minuset med den er at noen sider ikke funker skikkelig - og det er jo ikke opera sin feil engang. har IE på lur i tilfelle jeg skulle komme over en slik side. Har ikke erfaringer fra den nye versjonen av mozilla, men en jeg prøvde i en linux for ca 1 halvt år var jo ingenting å skryte av. Gleder meg til Opera 7 kommer. noen som har prøvd betaen? Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 Opera fordi det har ein fin reklame banner oppi hjørnet Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 Jeg tror de fleste her inne synes Opera er så bra fordi det er mye lettere å stave enn Internett Explorer :razz: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå