Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Hvilken nettleser bruker du ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Testa Netscape 7 i dag. Skuffa :sad:

Den fucka til innstillingene til Realplayer'en (den ble default player til de fleste filene den støtter) og rotet med profilen til Mozilla.

 

Stor, tung og treg var den og. Mozilla er mye bedre. Men Opera er best :smile:

 

[ Denne Melding var redigert av: ApplePie på 2002-08-31 17:21 ]

Lenke til kommentar

Mozilla er på mange måtar veldig bra, men den er treig som sirup. Klarte å få den til å bruke 80-100MB minne fleire gonger i sommar, og det har eg ikkje eingong klart med Opera i sine verste releaser.

 

Det er så klart Opera som er førstevalget.

 

Og alle hjerter gleder seg til Opera 7 kjem (snart)...

Lenke til kommentar

IE i Windows, Opera i Linux. Er veldig fornøyd med Opera og forstår egentlig ikke hvorfor jeg ikke bruker den fast....vanesak sikkert :smile: IE fungerer utmerket også...og på visse sider er det bare IE som fungerer (noe som er noe forbanna tull...kan ikke MS holde seg til standardene som alle andre? Ser jeg et nyt søksmål i horisonten? *gni meg i hendene*) Det er jo rett og slett JUKS! MS har jo et helt annet utgangspunkt enn konkurrentene når de gjør slikt...*sukke*

Lenke til kommentar

Som snorren, så bruker jeg MyIE, som er som sagt et "skall" som benytter seg av motoren til IE. Med MyIE får man bl.a et Opera-liknede grensesnitt med alle vinduene inne i programmet, mulighet for gruppevisning m.m.

 

Kjører en nyere versjon av MyIE, ikke overraskende kalt MyIE2. Dette er en videreutvikling av den originale MyIE, som ikke vil bli utviklet videre. Den kineseren som skrev MyIE ser ut til å ha takket for seg, hjemmesiden hans er iallefall ikke operativ lenger. Så nå er det en annen kineser som har fått kildekoden og dermed laget MyIE2. Hjemmesiden til MyIE2.

 

Men i Linux er Opera uten tvil mitt foretrukne valg...

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-09-01 21:43, GeCcO skrev:

Quote:


Den 2002-08-30 14:41, kingkong skrev:

Mozilla 1.1 fra og med i går... Drittlei bøggete Opera!


 

 

tror heller du er buggete, Opera funker phett oss meg

 

Det er ikke du som er litt "Dopera" da? :wink:

 

Har aldri synes at Opera er rask - heller det motsatte (skikkelig suppetreg)

Holder meg mest til Mozilla og Netscape. Netscape 7.0 er faktisk meget bra. Kjenner den ikke igjen, i forhold til eldre versjoner. Da tenker jeg på hastighet altså.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...