Gå til innhold

Dårlig skjerm på Ipod Nano?

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer å gi en mp3-spiller i julegave, og syns selv at Ipod Nano er kulest. Men nå har jeg hørt at skjermen tåler veldig lite, og lett blir så ripete at man får problemer med å se displayet. Kan noen med en Ipod Nano si noe om dette? Syns det høres litt rart ut, men det er jo ikke noe kult hvis sånt skjer med en helt ny dings :no:

På forhånd takk for svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Anbefaler at du kjøper med tubes hvis du velger å kjøpe nano, slik at den blir beskyttet mot hverdagslige skader som kan forekommer. Hvis man mister den på gulvet f.eks, da blir den ikke særlig pen. Noe som jeg har gjort tre ganger, med tube på, og da tar den ikke skade av fallet:)

Lenke til kommentar
Anbefaler at du kjøper med tubes hvis du velger å kjøpe nano, slik at den blir  beskyttet mot hverdagslige skader som kan forekommer. Hvis man mister den på gulvet f.eks, da blir den ikke særlig pen. Noe som jeg har gjort tre ganger, med tube på, og da tar den ikke skade av fallet:)

5209797[/snapback]

Nå følger det med en slags tynn veske da.

Lenke til kommentar
Bundy: Følger det med en veske med nano?

5210362[/snapback]

Ja, det var det ikke før, når jeg kjøpte den, men ipod nano og ipod video følger det med veske.

5210882[/snapback]

Stemmer at det følger med en slags veske, eller "futteral", men uten hull til scrollehjulet.. Men kan godt brukes om du putter den i lomma..

Selv kjøpte jeg med headset med snor rundt halsen (Lanyard!) Ikke verdens beste lyd i dette, men genialt så lenge Nanoen er så lett, og man slipper (strort sett) riper..

Kjøpte den forresten på Apple.com, da var det med 2 linjers Lasergravering gratis :w00t:

Eller er spilleren bare rå!! :love:

Lenke til kommentar

Jeg fikk ikke med noe futeral, jeg!

Kjøpte Nano 4gb. for ca. en mnd. siden.. Har ikke mange ripene, skjærte til den plastikken som "lå på" skjermen, så den er strøken fortsatt. Men uansett så skal du jo se at en ipod er flittig brukt, så noen småriper plager meg ikke. :p

Edit. Glømte On-topic..

Endret av s0rb
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...