padda Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 (endret) Gjorde et ganske dårlig impulskjøp når Netshop hadde blåmandag sist, og kjøpte et POV 7800GT skjermkort som jeg ble anbefalt. Det jeg ikke tenkte på idethele tatt var at jeg ikke har PCIexpress på hovedkortet mitt, noe jeg merket først idag da jeg skulle innstallere det, halvannen måned etter jeg kjøpte det. Jeg har funnet ut at jeg ikke kommer til å gidde å bytte ut hovedkortet mitt helt ennå, blir plutselig litt for mange ekstra utgifter, så jeg tenkte jeg heller skulle prøve å få byttet det kortet jeg kjøpte i et AGP-kort. Men så er spørsmålet, hvilke AGP-kort er det som er i ca samme klasse som 7800GT-kortet? Ser på netshop at de fleste ligger under i pris (jeg betalte ca 2995 for kortet), men er det noen som er ca like gode? Og regner med at jeg ikke har noen rettigheter hos Netshop lenger, siden det er gått såpass lang tid, blir det da bare å ta det på evt goodwill? Edit: Eller skal jeg bare kjøpe nytt hovedkort? Endret 23. november 2005 av padda Lenke til kommentar
BareGjest Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Du kan jo alltids sende de en mail og spørre? Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Er vel ingen agp kort som er i samme klasse som 7800gt,da x850xt pe / 6800 ultra er det raskeste man får til agp nå. 7800gt er bedre en begge disse. Ring netshop og snakk med dem da vel,forklar dillemaet ditt.. Eventuelt bytt kortet med noe eller selg det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå