squeese Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Er på desperat jakt etter en mus, spesifikt; Intellimouse explorer 3.0 Noen som har peil hvor man kan få tak i en slik? Min gamle er virkelig virkelig sliten, trenger en ny en. Lenke til kommentar
gorber Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 liker topicen jeg.. Da må du på byen! Har du prøvd webshopguiden her? Lenke til kommentar
squeese Skrevet 23. november 2005 Forfatter Del Skrevet 23. november 2005 Er på gang å gå gjennom samtlige webshopper som er linka til siden her, men det ser dystert ut - siden 3.0 ikke lages mere, utifra det jeg lært. Lenke til kommentar
pekka Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Denne butikken anbefales: http://www.gaming-gear.net Jeg fant MX300 der som jeg har leitet halve Oslo og hele Bergen etter. Lenke til kommentar
Slonken Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Topicen var en av de bedre, flira godt av den ja! Lenke til kommentar
Carbonite Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Er på desperat jakt etter en mus, spesifikt; Intellimouse explorer 3.0Noen som har peil hvor man kan få tak i en slik? Min gamle er virkelig virkelig sliten, trenger en ny en. 5194991[/snapback] Hvis du ikke klarer å finne IME 3.0 noen plass så anbefaler jeg Logitech MX518. Har i alle de år sverget til IM, og kjøpte den beryktede 4.0 til laptopen min. Den svikta meg ikke og klikka allerede etter 4 måneder. Da jeg skulle bytte den inn anbefalte de meg å prøve MX518, og for å si det sånn.. IME 3.0 kjennes litt slappere ut i fisken enn den har gjort tidligere. Eneste jeg liker bedre med IME 3.0 kontra MX518 er grepet og muligens navigasjonstastene på venstre side av musa. Ellers er MX518 hakket bedre på det meste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå