gorber Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Hei! Jeg vet at jeg muligens kan være noe feilplassert, men tenkte jeg kunne starte her. Er det noen som vet av gode nettbutikker i utlandet som selger modellbyggesett. Da type 2. verdenskrigskjøretøyer fra Italeri eller Tamyia? Er det noen som vet hvilke tollregler det fins på sånt no, det er jo selvsagt moomsgrensa, men er det toll på disse og? Takk for svar Øyvind Ps; Jeg har rapportert tråden, for å få en uttalelse om feilpost eller lignende. Lenke til kommentar
JensL Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Jeg brukte Hobbylink Japan for noen uker siden for å få tak i noen japanske fjernstyrte greier, og det funka aldeles utmerket. De er en av få som skaffer ting fra Japan for eksport på en fornuftig måte, og de har MYE rart. Går du over 200,-, så kommer du ikke unna momsen. HLJ setter ikke på en lavere sum etc. Skal du ha store ting, blir frakta ganske høy (fort 4-500,-), men man får pakken på 2-4 dager. Link: www.hlj.com Lenke til kommentar
gorber Skrevet 23. november 2005 Forfatter Del Skrevet 23. november 2005 Det virka forsåvidt som en grei butikk det. Hadde kanskje noe lite på lager av de sære greiene jeg er ute etter. Noen som har noen andre forslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå