Bruker-88036 Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Hei Jeg legger ved ett av min mors favorittbilder som hun selv syns er veldig bra. Andre som ser det sier også at det er fint, men om det er for å være høflig er litt usikkert. Derfor spør jeg dere. Er det fint med ett naturbilde som er tatt sånn "gjennom buskene"? Bildet er tatt med ett gammelt kompaktkamera, tror det var HP med 1,2 MP, så kvaliteten er vel ikke helt bra. Men motivet, og måten det er tatt på? Lenke til kommentar
TBPhoto Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Bruk av trær og andre ting som en naturlig innramming kan ofte bli bra. Nå er det kanskje litt mye trær her og litt mangel på symmetri til at det egentlig kan ses på som en innramming, men det fungerer til en viss grad alikevel. Fine farger på himmelen. Det er himmelen og vannet som blir hovedmotivet her, silhuettene av trærne er bare en tilleggseffekt. Så bildet er vel hva jeg vil kalle helt greit, uten at det akkurat vekker noe større følelser i meg. Men det er en ting som irriterer meg grønn; hva er den lyse streken som som går på skrå bak vannet? Er det en vei eller hva er det? Den ene tingen ødelegger mye for bildet dessverre, fryktelig forstyrrende. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 23. november 2005 Forfatter Del Skrevet 23. november 2005 Men det er en ting som irriterer meg grønn; hva er den lyse streken som som går på skrå bak vannet? Er det en vei eller hva er det? Den ene tingen ødelegger mye for bildet dessverre, fryktelig forstyrrende. 5195162[/snapback] Den lyse streken jeg tror du mener er rett og slett fortsettelsen på "vannet". Det er en elv. Stor elv. Tana. Lenke til kommentar
synsing Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Hei. Jeg synes bildet er bra, men det hvite på himmelen ødelegger litt av stemningen. Den hvite stripa er også litt irriterende uansett hva det er. Har lagt til en litt redigert versjon der jeg har gjort det litt rødere. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 23. november 2005 Forfatter Del Skrevet 23. november 2005 firstperson: Morsomt at du endret på bildet. Er enig i det med den stripa når jeg setter orginalen ved siden av din versjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå