Gå til innhold

K750i - kameratrøbbel (snufs hulk)

Zappy

Anbefalte innlegg

Før jeg kommer til problemet: Denne såkalte tre-ords-regelen er den mest tåpelige regelen jeg har vært ute for. Burde ikke dette være en vurderings sak for moderator? Mitt emne på tråden som ble stengt var så tydelig så den kan bli (regner med (snufs hulk) ikke adder til kvaliteten av emne).

Til saken:

Har problemer med autofokusen når jeg tar bilder. Holder jeg knappen helt inne tar den ikke automatisk bilde som før, men blir stående med å lyse fast grønt på autofokusen. Trykker jeg bare litt inn og helt når autofokus er klar så prøver den å fokusere på nytt. 1 av 5 ganger jeg prøver tar den bilde.

Noen ide om hva som kan være gale? Den virket helt fint tidligere. Regner med den er defekt... men kanskje noen har noe forslag til hva jeg kan prøve?

Hvis ikke, hvordan skal jeg gå frem for å få ordnet dette på garantien? Kjøpte telfonen på netshop 10.06.2005...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tre-ords-regelen har et formål, nemlig å sørge for bedre emnetitteler. Tre-ords-regelen skal håndheves. Når du velger så å lage nøyaktig samme emnefelt med to ord tullball på slutten, tror du at det hjelper din sak? Isåfall feil.

Tråd stenges for dårlig bruk av emnefeltet og overprøving av en moderators handling. Det kan virkelig ikke være vanskelig å beskrive problemet bedre i emnefeltet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...