mac87 Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Hvordan fjerne Apple Remote Desktop? læren sitter med remote desktop og styrer mac`en min .. hvordan kan jeg overstyre Apple Remote Desktopèn hans? uten og slette det fra maskinen hans? Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 For det første var dette feilpostet, vi har en egen kategori for programvarerelaterte spørsmål her, og for det andre vil jeg tro at skolen din ikke er så veldig glad i at sine eleverer fjerner Apple Remote Desktop? Lenke til kommentar
Chasseur Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Som sagt, feilpostet, men here it comes: rtykk på eple øverst til venstre->System Preferences->Remote Desktop->"Sharing"->Velg apple remote desktop, og trykk stop. Men, hvsi skolen har det, så er det en grunn til det Lenke til kommentar
martbo Skrevet 28. november 2005 Del Skrevet 28. november 2005 Som sagt før i tråden, denne er feilpostet *flyttes til Mac -Programvare* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå