RamGuy Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Hei, Hvilket CD og DVD brenne program er best? (Please ikke ta med såmange dårlige gratis programmer ) Jeg har Nero 7 Premium, Men av en eller annen grunn så virker ikke de DVD - Platene jeg brenner CD-ene er helt ok, men ikke DVD-ene! Jeg har prøvd å opptattere driveren til DVD - RAM spilleren (LG - GSA4082B) og prøvd med forskjellige typer av DVD - plater. Men det går ikke! --------------------------------------------------------------------------------------- Så derfor ser jeg etter et annet kjempe bra brenne program. Har dere noen tips, linker osv... om de beste alternativene vedsidenav Nero? Kanskje tilogmed noe bedre en Nero Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Nero ligger vel på toppen når det gjelder brenneprogrammer, men jeg har brukt k3b mye, noe jeg er veldig fornøyd med Lenke til kommentar
Mr.Locke Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Tror nok heller det er et problem med platemerket/platemerkene du bruker, prøv et annet merke, kanskje det hjelper. Hvis ikke, prøv Easy Media Creator / Easy CD-Creator / Easy DVD-Creator fra fra Roxio, ikke så bra som Nero, men brenner en sjelden gang på plater Nero feiler på og vice versa. Lenke til kommentar
RamGuy Skrevet 23. november 2005 Forfatter Del Skrevet 23. november 2005 Kjørte en liten test nå. Lastet ned CD-Burner XP Pro. Da prøvde jeg å brenne de samme filene på ca. 4.4GB på en lik DVD-R plate som med Nero 7 Premium. Men med CD-Burner XP Pro fungerte det faktisk Brenniga gikk mye fortere sålenge det ikke er noen bueffring, DVD - Høykompatibel modus eller sjekking av data etter brenning er utført. Og det virka faktisk! Men hvorfor vil ikke Nero 7 Premium brenne DVD-ene mine? Det står vellykket brennig, Nero 7 kan fortelle meg hva som er på DVD-en etter brennig. Men Windows XP Pro kan ikke lese av DVD! Hva kan det komme av? Lenke til kommentar
mandela Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 (endret) siste nero 6, du bør tenke deg om en gang til før du installerer noe nytt fra ahead. ikke nok med at programmet (nero 7.0.0.12) er buggete, men det brekker også ting i windows (også etter avinstallering )* og andre programmer * sjekk nero forumet hos cdfreaks.com Endret 23. november 2005 av modellmakt Lenke til kommentar
Mr.Locke Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Kjørte en liten test nå. Lastet ned CD-Burner XP Pro. Da prøvde jeg å brenne de samme filene på ca. 4.4GB på en lik DVD-R plate som med Nero 7 Premium. Men med CD-Burner XP Pro fungerte det faktisk Brenniga gikk mye fortere sålenge det ikke er noen bueffring, DVD - Høykompatibel modus eller sjekking av data etter brenning er utført. Og det virka faktisk! Men hvorfor vil ikke Nero 7 Premium brenne DVD-ene mine? Det står vellykket brennig, Nero 7 kan fortelle meg hva som er på DVD-en etter brennig. Men Windows XP Pro kan ikke lese av DVD! Hva kan det komme av? 5194256[/snapback] Høres ut som om lukking av plate / initialiering av plate etter brenning er skrudd av i Nero. Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Jeg bruker Nero 6, og synes den er så bra at jeg ikke har noen planer om å oppgradere til versjon 7. I hvert fall ikke før den har vert på maskedet en god stund. Jeg synes jeg bare leser om problemer med nero 7. Lenke til kommentar
tuxerator Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 (endret) K3B Har brukt det lenge uten problemer Endret 23. november 2005 av tuxerator Lenke til kommentar
the_c Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Men hvorfor vil ikke Nero 7 Premium brenne DVD-ene mine? Det står vellykket brennig, Nero 7 kan fortelle meg hva som er på DVD-en etter brennig. Men Windows XP Pro kan ikke lese av DVD! Har samme problemet med Nero selv. Trodde også at det kunne være noe med "lukking" av plata som Mr.Locke nevner, men når cd er brennt ferdig, så står det noe slikt som "Finalising cd/dvd", så det kan ikke være det som er problemet. Vel,vel. Skal sjekke ut noen ander brennerprog., og se om de fungerer bedre. Lenke til kommentar
GenericName Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 (endret) ... Endret 12. januar 2011 av Token Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Til data: Nero Burning Rom 6 (liker ikke 7, men smaken er som baken) Til dvd-film (image): DVD Decrypter Til spill (image): Alcohol 120% Lenke til kommentar
mandela Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Til dvd-film (image): DVD Decrypter 5201021[/snapback] ImgBurn er rent brenneprogram av image filer (videreføring av brennerdelen til dvd decrypter) Lenke til kommentar
the_c Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 ImgBurn er rent brenneprogram av image filer (videreføring av brennerdelen til dvd decrypter) 5201285[/snapback] Hmm.. Det var jeg ikke klar over. Bruker fortsatt dvd decrypter til brenning av image filer. Anyway,- testet ut CDBurnerXP Pro til å brenne dvd'r som ikke var i image format, og så langt har programmet fungert bra. Lenke til kommentar
GenericName Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 (endret) ... Endret 12. januar 2011 av Token Lenke til kommentar
Slettetavmeg Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Mine favoritter er som følger: Til Win: *For image-filer bruker jeg Alchohol120% *For annet bruker jeg Nero 6 (siden syveren fremdeles er så bug'ete at jeg ikke gidder å bruke penger på den) Til GNU/Linux: *K3B Til Mac: *Roxio Toast Lenke til kommentar
galedali Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 kan ikke fatte at dere har så mye trøbbel med Nero 7, jeg har brukt Nero siden 5.xxx og frem til nå siste version. Har overhodet ikke hatt problemer med det. Synes faktisk at den siste versionen er mest stabil. Jeg har 3 forskjellige brennere som jeg bruker og ingen av de gir meg trøbbel. Lenke til kommentar
PsychoDevil98 Skrevet 25. januar 2006 Del Skrevet 25. januar 2006 Bruker Nero 5.0 Platinum Edition, som jeg er veldig førnøyd med ^^ Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 (endret) Kjørte en liten test nå. Lastet ned CD-Burner XP Pro. Da prøvde jeg å brenne de samme filene på ca. 4.4GB på en lik DVD-R plate som med Nero 7 Premium. Men med CD-Burner XP Pro fungerte det faktisk Brenniga gikk mye fortere sålenge det ikke er noen bueffring, DVD - Høykompatibel modus eller sjekking av data etter brenning er utført. Og det virka faktisk! Men hvorfor vil ikke Nero 7 Premium brenne DVD-ene mine? Det står vellykket brennig, Nero 7 kan fortelle meg hva som er på DVD-en etter brennig. Men Windows XP Pro kan ikke lese av DVD! Hva kan det komme av? 5194256[/snapback] Høres ut som om lukking av plate / initialiering av plate etter brenning er skrudd av i Nero. 5194672[/snapback] Når man brenner dvd'er i nero, tror jeg multisession disl står som standar.. Skjekk at den ikke står på! EDIT: Quote feil Endret 26. januar 2006 av Hrisebro Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 26. januar 2006 Del Skrevet 26. januar 2006 Hvilke brenneprogram er best? Vanskelig å si, da det går mye i hva man liker selv. Mange som sier at det de bruker er best, fordi de ikke har brukt annet, osv. Min personlige favoritt var Prassi, som nå heter Sonic RecordNow Max, ellers så er Alcohol 120% godt å ha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå