Misshaped Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Installerte idag mitt ny-ankomne POV 6600GT kort. Alt såg ut til å funke som normalt, kjørte noen 3DMark tester for å se om alt var som det skal og kunne ikke se noe galt. Syslet litt med småting som surfing og musikk og trudde alt var a-ok Men så når jeg skulle logge på Final Fantasy Online begynte ting å gå skeis. Maskinen låser seg i loading'en og rebooter av seg selv. Kjørte gjennom F.E.A.R demo'en uten problem, men FF ville ikke. Merket også mindre lock-ups ved normal surfing, spesielt om jeg skulle spille av videoer i browser'en, men disse kom maskinen seg ut av. Har spilt av forskjellige vanlige video-filer uten problem. Har oppdatert chipset-driverene og testet 5-6 forskjellige ForceWare-drivere fra 77.72 til siste. Begynner å bli lettere desperat etter en løsning nå. Vil nødig gå tilbake til mitt 9600Pro Lenke til kommentar
YokiShoki Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Har du sjekket minnebrikkene med memtest86? For svak strømforsyning kanskje, hvilken har du? Husket å koble til strøm til skjermkortet? Lenke til kommentar
Misshaped Skrevet 23. november 2005 Forfatter Del Skrevet 23. november 2005 Har du sjekket minnebrikkene med memtest86?For svak strømforsyning kanskje, hvilken har du? Husket å koble til strøm til skjermkortet? 5194212[/snapback] Minnebrikkene på kortet eller de jeg har fra før? Er kun skjermkortet som har blitt byttet, resten har jeg hatt en stund. Kortet er tilkoblet strømforsyningen ja. En Mist 500W. Testet nettopp HL2 uten problemer, venter på at Lost Coast skal bli klar for en test. Lenke til kommentar
torkelma Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 gjetter på driver problemer. Har du skrudd av AGP fast writes i bios? Lenke til kommentar
orginal Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Ikke at dette er til mye hjelp for deg, men ser ut til at jeg har samma problemet selv. Har hatt samme skjermkort lenge, og disse problemene oppsto etter overklokking og bytte av kjøler hos meg... Har enda ikke fått kvittet meg med dem... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå