kimman Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 dama skal feire jul med meg og familien min iår! jippii Lenke til kommentar
Carl M Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Jul er solsnu. Beste med Jula er å slippe alle pliktelser forbundet med skole en stund, som forøvrig er det beste med sommeren og, andre ferier gir ikke nødvendigvis fri for den torturen. Jul og sommer er en markert slutt på et semester, jul og sommer rox. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-df17e Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Juleribba Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Det beste med julen må være at det som regel er snø. og pakker da! Lenke til kommentar
Sidious Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Det beste med jula er vel å gi og få gaver...morsomt å se hvor glad andre blir av å få gaver Pinnekjøtt liker jeg ikke spesielt..heller ribbe. Eller grandiosa for den saks skyld..jada, flame i vei. Julemusikk, dekorasjoner og sånt er jo koselig også! Kommer til å tilbringa jula i Japan med forloveden min da Blir nok litt annerledes. Lenke til kommentar
vidarv Skrevet 26. november 2005 Forfatter Del Skrevet 26. november 2005 Det beste med julen må være at det som regel er snø. og pakker da! 5207228[/snapback] ja, de pakkene... de blir kjøpt i siste liten som alltid, har ikke kjøpt noe enda, tradisjonen tro... Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Tja... -Familien samles -Julematen -Ferdig med eksamener, ikke noe stress Det er vel det viktigste... Personlig så stresser jeg ikke i det hele tatt i julen og de som gjør det bør sette seg ned og slappe litt av. Synes julen er skikkelig avslappende. Lenke til kommentar
vidarv Skrevet 30. november 2005 Forfatter Del Skrevet 30. november 2005 Noen som har feiret jul alene noen gang? pga jobb eller andre ting som har gjort at man ikke kunne være hjemme med familien... Hvordan ble julematen.. grandis? Lenke til kommentar
kimman Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Kjenner en som måtte kjøre lastebil rundt europa midt i julen og han feira juleaften inni lastebil på en rasteplass i Tyskland.. Hans julemiddag var bare brød og pålegg han kjøpte på butikken.. MEN han fikk ganske godt betalt for det, så.. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 God mat, og god stemning! I prioritert rekkefølge. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 -Være hjemme hos mamma og pappa, å kun tenke på mat og soving -Sitte foran pcn med store mengder cola og mat -Sitte oppe med kompiser man til vanlig aldri ser til klokka 4-5 og spille fifa ++ -Ta på meg dressen og sjekke opp eldre damer på julebord -Le av mamma når hun vekker meg andre juledag og spør om jeg skal i kirka. -Pappa har en kasse juleøl som er fritt vilt -Jeg bruker ikke mine egne penger -Tegneseriene som mamma tar frem julaften -Når pinnekjøttet kommer på bordet Har aldri likt og handle julegaver, men ellers så er jula en knakende fin tid. Lenke til kommentar
vidarv Skrevet 2. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2005 .... ferien... 5204780[/snapback] Har dere fått dere julekalender da? Det må være sjokolade i den... blir aldri for gammel til slikt... Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 at man kan slappe av og ta livet med ro Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Slippe skolen og stresset for en kort , men fantastisk stund, den gode maten, den fine stemmningen og seff alle gavene Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 alle tegneseriene som går på tv ! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Det beste med julen er uten tvil stemningen. Det er så deiligt med julestemningen og spesielt vist det er snø ute og det lukter gran fra juletræt og det er så masse gode lukter fra mat/kaker og drikke. Julefilmer og glade familie medlemmer. Så er det julemiddagen og gaver da. Lenke til kommentar
Stonescream Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Noen som har feiret jul alene noen gang? pga jobb eller andre ting som har gjort at man ikke kunne være hjemme med familien... Hvordan ble julematen.. grandis? 5229239[/snapback] Satt her i Irland pga fikk beskjed fra sjefen at den jula var det så fryktelig travelt+++++ Enda med 3 dager fri i strekk! Lettere missfornøyd. Å sitte på jobb, tjene penger og ikke ha det så stressende siden resten av verden har ferie er bedre enn å sitte i et stort kaldt hus alene. Mamma sendte ribbe og julesnæcks fra Norge, men var faen ikke noe digg. Ribba blei ikke god. Selv potetene ble dritt. Så i juli la jeg inn request på juleferie! Mama I'm coming home! beste med jula Lukter jul i huset. Gløgg, middagen (Viktigste for meg er å få hjemmelaget kålrabistappe. MEGET VIKTIG.) Snø og kulde. Vinter i Irland er som en 5 mnd lang varm september. 7-9 grader og regn alt for ofte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå