Gå til innhold

Det beste med julen

vidarv

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det beste med jula er vel å gi og få gaver...morsomt å se hvor glad andre blir av å få gaver :) Pinnekjøtt liker jeg ikke spesielt..heller ribbe. Eller grandiosa for den saks skyld..jada, flame i vei. Julemusikk, dekorasjoner og sånt er jo koselig også! Kommer til å tilbringa jula i Japan med forloveden min da :p Blir nok litt annerledes.

Lenke til kommentar

-Være hjemme hos mamma og pappa, å kun tenke på mat og soving

-Sitte foran pcn med store mengder cola og mat

-Sitte oppe med kompiser man til vanlig aldri ser til klokka 4-5 og spille fifa ++

-Ta på meg dressen og sjekke opp eldre damer på julebord

-Le av mamma når hun vekker meg andre juledag og spør om jeg skal i kirka.

-Pappa har en kasse juleøl som er fritt vilt

-Jeg bruker ikke mine egne penger

-Tegneseriene som mamma tar frem julaften

-Når pinnekjøttet kommer på bordet

Har aldri likt og handle julegaver, men ellers så er jula en knakende fin tid.

Lenke til kommentar

Det beste med julen er uten tvil stemningen. Det er så deiligt med julestemningen og spesielt vist det er snø ute og det lukter gran fra juletræt og det er så masse gode lukter fra mat/kaker og drikke. Julefilmer og glade familie medlemmer. Så er det julemiddagen og gaver da. :love:

Lenke til kommentar
Noen som har feiret jul alene noen gang? pga jobb eller andre ting som har gjort at man ikke kunne være hjemme med familien... Hvordan ble julematen.. grandis?

5229239[/snapback]

Satt her i Irland pga fikk beskjed fra sjefen at den jula var det så fryktelig travelt+++++

Enda med 3 dager fri i strekk! Lettere missfornøyd. Å sitte på jobb, tjene penger og ikke ha det så stressende siden resten av verden har ferie er bedre enn å sitte i et stort kaldt hus alene.

Mamma sendte ribbe og julesnæcks fra Norge, men var faen ikke noe digg. Ribba blei ikke god. Selv potetene ble dritt.

Så i juli la jeg inn request på juleferie!

Mama I'm coming home!

beste med jula

Lukter jul i huset. Gløgg, middagen (Viktigste for meg er å få hjemmelaget kålrabistappe. MEGET VIKTIG.)

Snø og kulde. Vinter i Irland er som en 5 mnd lang varm september. 7-9 grader og regn alt for ofte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...