Mala Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Mat. Og gleden av å glede andre. 5196299[/snapback] Utvilsom ett viktig punkt Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Hadde det ikke vært for julematen så ville jeg ha flykta til skogs hver jul. 5194576[/snapback] True. Pluss juleøl. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Pinnekjøtt, er det beste med hele greia. 5195356[/snapback] Jeg mente ribbe, jeg liker jo ikke pinnekjøtt engang.. Lenke til kommentar
D3nnis Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 få fri fra skolen ! + den berømte jule stemnigen med god mat osv ;P syns pinnekjøtt er mye bedre en ribbe jeg da men Lenke til kommentar
Coke lovin chick Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Fri ! takk og lov liker juledesserten best eg..middagen e ikke så viktig. I år blir det beste å slippe å føle seg ensom. Tviler på at det blir å være med kjæresten på julaften men likeavel Håper eg finner en fin gave som han blir glad for. Herlig å se ansiktet på folk år de åpner gavene sine Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Hva med å arrangere en hardware.no juletrefest? Der de som ikke har noen å feire sammen med som bruker forumet kan komme? Lenke til kommentar
Mirann Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Stemningen, så klart! * At familien samles og har det koslig sammen. * Venner samles igjen * Lukten av mandarin * Div. tv-program som hører julen til * Gi gaver til folk man er glad i * Maten! (Pinnekjøtt m/tilbehør) Jeg som skal være vekke i julen dette året Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 alt det som er nevt tidligere. -mat, all den feite julematen - å få pressanger/ gi, glede andre - masse på tv en;) - fri fra skolen/jobb og til slutt høydepunktet: å få klem av nissen Lenke til kommentar
IkkjeOleJørgen Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Familien er samlet, minst mulig kranling mellom søsken =) Julematen, røkelse lukten - stemningen ahh... Men så lite snø som det er nå så føler jeg ikke for noe julestemning i år Det beste som kan skje meg er at det snør masse på julaften og om kvelden er alt "grått" og det hviler 20cm med snø på trer og venter på å falle ned.. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Hadde det ikke vært for julematen så ville jeg ha flykta til skogs hver jul. 5194576[/snapback] Skal vi ha ribbe-orgie med påfølgende sykehusbesøk? :=) Lenke til kommentar
applemania Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Åh, jul. Hjelp. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Hadde det ikke vært for julematen så ville jeg ha flykta til skogs hver jul. 5194576[/snapback] Skal vi ha ribbe-orgie med påfølgende sykehusbesøk? :=) 5197962[/snapback] Pinnekjøtt!!kek Vill og uhemmet pinnekjøttorgie. OST: rx - Birthday (partypartymix) Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 (endret) oioioi here goes Pynte treet på lille, samt hele huset mens Frank, Dean, Bing og Nat gir sinnstemning i kroppen. Stå opp dagen derpå, og merke suget i magen om det er snø ute. Ta med julestrømpa og vekke broder'n, for å så stikke ned i stua. Kikke på tv samtidig som det leses juleblader og digg fortæres. Tre nøtter, Narnia står på i bakgrunn mens jeg venter på Snekker Andersen. Deretter går dagen av seg selv mens man venter på Disney's julekavalkade. Så er det kirken og møte med venner og kjente som står på agendaen. Alle som er vekk resten av året pga studier o.l kommer hjem og alle er dresset opp i finstassen(har hjøpt meg gamasjer, flosshatt og hansker så i år blir dress konge!). Omsider kommer man seg hjem og da er tiden fram til middagen _evigvarende_, selv om sølvguttene gjør sitt med Deilig er jorden. Kvelden krones med gavene + farfars røverhistorier... Glemte en ting : Coca-Cola - Holidays are coming _gir_ stemning Endret 23. november 2005 av dub Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Kapitalisme eier, en Cola-reklame gjør mer for stemningen min enn snø! Lenke til kommentar
Canute Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Kapitalisme eier, en Cola-reklame gjør mer for stemningen min enn snø! 5199012[/snapback] Kunne ikke ha vært mer enig. Cola reklame En annenting fint med julen er jo at en kjenner det på seg at nyttårsaftern nærmer seg. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Det beste med jula må uten tvil være julemiddagen. Pinnekjøt. Nam! Lenke til kommentar
vidarv Skrevet 24. november 2005 Forfatter Del Skrevet 24. november 2005 Det beste med jula må uten tvil være julemiddagen. Pinnekjøt. Nam! 5200021[/snapback] Jepp, pinnekjøtt og kålrabistappe! hjuumm...hjummm.... I tillegg til at det er omtrent eneste gangen i året at hele familien samles... Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Åhh, julen er det koselig å sitte inne og kose seg med familien, bare kulen helt, ikke no stress, ikke skole.. *Gaver *God jule mat (Ribbe) *Jule stemnignen på tv`en *MASSE å se på tv`en *Fått inn mini jule tretet på rommet, og bare se ut på den hvite snøen *Hører på litt anderledes musikk, passer ikke og sitt på juleaften/ julen med Ass up lissom Men hvorfor spiser alle pinnekjøtt? Det er jo ikke no godt en gang. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Men hvorfor spiser alle pinnekjøtt? Det er jo ikke no godt en gang. 5201688[/snapback] Lenke til kommentar
scarface15 Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 .... ferien... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå