Gå til innhold

Det beste med julen

vidarv

Anbefalte innlegg

det må være husfreden... alt er mye stillere i jula... hopp og langrenn går på nrk ,men uten volum... det er sjokolade i hver skål til enhver tid... vaser rundt i huset litt rasløs, det er jo så lite å finne på, men på samme tid er det veldig godt å ikke ha noe forpliktelser å tenke på... lukta av middag.... ventingen....

det er jula det og den kommer hvert år!

Endret av vidarv
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Folk har en tendens til å glemme det aller viktigste med jula. Nemlig å få masse GAVER!

Fra spøk til alvor. Klassiske filmer på TV, den "magiske" stemningen, å se gleden å forhåpningen i lillebroren min sine øyne, ha fri fra skolen, se på skirenn på TV, god mat og kaker og selvsagt å gi gaver som blir godt tatt i mot.

Lenke til kommentar

Koselig samvær med familie/venner, å gi/få gaver, juemiddagen, stemmningen...

Det som er dårlig med jula er hvorfor vi feirer den. Grunnen til at vi faktisk har jul :thumbdown:

5194559[/snapback]

Jula er opprinlig en hedensk tradisjon, når kristendommen kom til landet så prøvde de først og fjerne den, men de greide det ikke. Så da tok de og omgjorde den til en kristne tradisjon, men å omgjort den helt greide de aldri. Go tusser og troll! :w00t:

Endret av TLZ
Lenke til kommentar

Det beste med julen er alle tradisjonene som blir fulgt til punkt og prikke :!: Ja, jeg synes det.

Mamma henger fortsatt opp julestrømpe til meg og broren min. Nå er vi henholdsvis 20 og 21 år. Det er like stas hvert år :D

Men jeg har merket noe rart i det siste. For hvert år som går blir jeg mer glad i å gi bort gaver. Det er nesten mere stas enn å få gaver. Sprøtt!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...