Gå til innhold

Hva bør jeg velge: Dell i6000 eller tundra 1557e?

game_master

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg sto mellom de samme to bærbare for noen uker siden, og jeg valgte Dell på grunn av at denne kan oppgraderes til 2GB Ram. Ikke nødvendig nå men kanskje om et år eller to.

1557 har et bedre skjermkort men siden du ikke skal spille noe særlig er vel ikke det så viktig.

Om du velger Dell så kjøp en med 533Mhz FSB. Det kan lønne seg å kjøpe mindre Ram hos Dell og heller kjøpe Ram hos en webshop og sette i siden. Kommer litt an på hvilke tilbud Dell har, de har ofte litt høye priser på Ram.

Jeg er veldig fornøyd med min Dell i6000, men de slenger med vel mye unødvendig programvare så det er litt å rydde opp i til å begynne med.

Lenke til kommentar

Jeg sto overfor samme problem.Og jeg valgte Dell inspiron 6000,og jeg må si jeg er meget fornøyd maskia .Eneste minuset er at den veier 3 kg med 9 cellers batteri.

Også var det batterilevetiden på dellmaskina som var avgjørende,2 filmer på en 80 whr 9 cellers batteri,det er ikke så dum.

Tundra er for all del en god maskin,men det spørs hva du skal bruke den til,den har dårligere batteri men bedre skjermkort,også er det ddr2 på dell maskina.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...