game_master Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Dell I6000: pentium m 1.6ghz wsxga+ 15,4" skjerm 1 gb ram x300 grafikkort 60 gb 5400rpm hd 9-celle batteri pris: 9184,- Tundra: http://psdata.no/ps.asp?it=113104&mlevel=090500 hvordan er batterikapasiteten på denne? Skal ikke bruke pc'n til mye spilling, men mer allround bruk. Hvilken er best? Lenke til kommentar
Agrifull Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Jeg sto mellom de samme to bærbare for noen uker siden, og jeg valgte Dell på grunn av at denne kan oppgraderes til 2GB Ram. Ikke nødvendig nå men kanskje om et år eller to. 1557 har et bedre skjermkort men siden du ikke skal spille noe særlig er vel ikke det så viktig. Om du velger Dell så kjøp en med 533Mhz FSB. Det kan lønne seg å kjøpe mindre Ram hos Dell og heller kjøpe Ram hos en webshop og sette i siden. Kommer litt an på hvilke tilbud Dell har, de har ofte litt høye priser på Ram. Jeg er veldig fornøyd med min Dell i6000, men de slenger med vel mye unødvendig programvare så det er litt å rydde opp i til å begynne med. Lenke til kommentar
game_master Skrevet 23. november 2005 Forfatter Del Skrevet 23. november 2005 hvilke utganger finnes på i6000? er det s-video f.eks? Lenke til kommentar
thorjak Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 (endret) Ja, det er s-video utgang Link: http://www1.euro.dell.com/content/products...specstab#tabtop Endret 23. november 2005 av thorjak Lenke til kommentar
LeXUS_ Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Jeg sto overfor samme problem.Og jeg valgte Dell inspiron 6000,og jeg må si jeg er meget fornøyd maskia .Eneste minuset er at den veier 3 kg med 9 cellers batteri. Også var det batterilevetiden på dellmaskina som var avgjørende,2 filmer på en 80 whr 9 cellers batteri,det er ikke så dum. Tundra er for all del en god maskin,men det spørs hva du skal bruke den til,den har dårligere batteri men bedre skjermkort,også er det ddr2 på dell maskina. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå