Immanuel Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 Jeg trenger et rimelig trådløst nettverkskort for en bærbar Pc...noen som er møkkalei trådløst??? Lenke til kommentar
Immanuel Skrevet 30. august 2002 Forfatter Del Skrevet 30. august 2002 Ikke det nei...noen som kan si meg hvordan jeg legger inn et ikon,bilde som signatur da? Lenke til kommentar
Immanuel Skrevet 30. august 2002 Forfatter Del Skrevet 30. august 2002 Ikke det nei...noen som kan si meg hvordan jeg legger inn et ikon,bilde som signatur da? Lenke til kommentar
knut Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 Jeg anbefaller 3Com sine trådløse pcmcia med x-jack antenne. Den finnes i to versjoner, en officeconnect og en airconnect. Officeconnect versjonen koster omtrent 800 kr, mens airconnect koster ca 1200 kr. Begge kortene er svært bra. Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 jeg har en 3com airconnect med x-jack. veldig bra kort, med den greie bonusen at man kan dytte inn antennen når man skal putte pc'n i baggen. Anbefales på det sterkeste. Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 jeg har en 3com airconnect med x-jack. veldig bra kort, med den greie bonusen at man kan dytte inn antennen når man skal putte pc'n i baggen. Anbefales på det sterkeste. Lenke til kommentar
hwl Skrevet 31. august 2002 Del Skrevet 31. august 2002 Kan anbefale SMC wlan kort, jeg opplevde at smc kortet mitt hadde en del bedre rekkevidde enn et 3com kort jeg også hadde. Ellers jo Orinoco og Cisco kort alltid et godt kjøp. Lenke til kommentar
intel_guru Skrevet 31. august 2002 Del Skrevet 31. august 2002 Her var d mange doblet postinger azzå.. Skal vi avholde kurs i å bare trykke én gang på send knappen? :razz: Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 Tror ikke det er så dumt! Lenke til kommentar
Jimmy Pop Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 Tror ikke det er så dumt! Lenke til kommentar
ngc6440 Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 Dette med Xjack-antenne er veldig interessant, har hørt skrekkhistorier om folk som har fått knekt av den biten som stikker ut på "vanlige" trådløse nettverkskort. Ser ut til at en slipper å bekymre seg over det med Xjack-antenne. Prisforskjellen på de to kortene fra 3Com er jo ganske stor, men hva er forskjellen når det gjelder funksjonalitet? Er på utkikk etter Wi-Fi kort til bruk på høgskolen, er begge kortene like bra til det bruket? Lenke til kommentar
knut Skrevet 2. september 2002 Del Skrevet 2. september 2002 Forskjellen er etter det jeg har hørt er mulighet for flere oppgraderinger. Hastigheten og funksjonaliteten skal være den samme. Jeg ville gått for det rimeligste kortet. Lenke til kommentar
frostern Skrevet 3. september 2002 Del Skrevet 3. september 2002 hva er forskjellen på Officeconnect versjonen og Airconnect versionen (bortsett fra 400 NOK) har airconnect "sterkere" motaker/sender eller.no ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå