Krishell Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 Sitter her i særp og de hjemme i såydeberg trenger hjelp på masinen sin. begge kjører xp. Finnes det no programm som gjør at jeg kan styre deres pc. uten at de trenger og trykke på ok(tenker på fjernhjelp i msn). kunne vært kjekk og laste ned spill til søsknene sine og slikt. Lenke til kommentar
LIA Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 det er lov å søke i forumet.... Men Tight VNC er å anbefale. Lenke til kommentar
RulleRimfrost Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 Om dere har pro er det innebygget i XP. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 Satt nettopp og leste om hvordan man gjør det i XP. http://www.scotsnewsletter.com/30.htm Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 Intel LAN Desk bruker vi på jobben, men det er veldig dyrt såvidt jeg har fått med meg. Tror netmeeting (ligger i win) også kan brukes til fjernstyring. der må den andre parten muligens trykke ok. aldri testet dette før... Lenke til kommentar
NoNamed Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 dameware er også et bra prog som jeg bruker :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå