F828 Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Har en DVD-film på 4.82 GB og lurer på om det er mulig på en eller annen måte å få dette på en 4.7 GB plate... Vil slippe dual-layer. F828 Lenke til kommentar
Wipeout Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Tror det kan bli tøft å få det til, da en dvd plate rommer ca. 4,38 gigabyte. Eneste tipset jeg kan komme med er hvis det er noe ekstramateriale du kan fjerne på plata. Lenke til kommentar
fossie Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Du kan evt. redusere kvaliteten før brenning. Nero Vision Express tillater customized bit rate, og i ditt tilfelle vil det være neglisjerbar forskjell i kvalitet. I min erfaring kan du gå temmelig langt ned i kvalitet før du merker synlig forskjell. Har gått fra 5000-ish til 3000-ish bit rate uten å merke noe som helst, men så er jeg heller ingen feinsmecher med grom tv å se filmen på i ettertid. Lenke til kommentar
roac Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Har en DVD-film på 4.82 GB og lurer på om det er mulig på en eller annen måte å få dette på en 4.7 GB plate... Vil slippe dual-layer. 5193716[/snapback] DVD-Shrink? Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Enig med roac, dvd-shrink.. Genialt lite program, og du vil ikke klare å se forskjell etterpå når det er snakk om så lite som må krympes.. Lenke til kommentar
F828 Skrevet 23. november 2005 Forfatter Del Skrevet 23. november 2005 dvd-shrink virker som innertier på hva jeg var ute etter. Prøver meg nå og det funker greit. Håper bare at undertekstene er med på resultatet da..... BTW, noen som har filmen "The champ" fra 79? F828 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå