Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Windows oppfører seg merkelig..

Anbefalte innlegg

Hvis mot all formodnig en moderator skulle komme her og leke maktsjuk på min tråd så pm meg først skal jeg fixe den den ikke liker.. :)

har bydg en ny pc til en kompis! se maskin vare..

WD Harddisk 250.0GB

ASUS Mainboard S-939 nForce4 (A8N-SLI)

CHIEFTEC Case Midi ATX Tower 360W PFC Silver

AMD CPU Athlon-64 3500+ S-939 2.2GHz 512kB Boxed

CONNECT3D VGA-Card Radeon X800GTO 256MB PCI-E DVI TV-Out V-In Retail

GEIL 1.0GB (2x512MB) DDR PC3200 400MHz Value CL2.5 5nS 2.55-2.65V Dual Channel.

den er virkelig rar.. instalering av windows er grei.. men det er når windows er kommet inn ting begynner og skje.. 1: Lastet ned den nyeste catalyst driveren den likte den ikke i det heletatt fikk instalert den men får feil meding når den starter opp... fjernet denne og la inn den på cdn så ut til og fungere bedre..

2: Nyeste msn lar seg instalere men lar seg ikke logge på 7.0 fungerer helt fint..

3: Skulle instalere photoshop 7.0 men den bare lokker av seg selv.. etter intasting av cd key.. en rekke "små ting" som bugger en del..

4: Lurte på om gåen harrdisk synes det var rart og så slo fra meg den etter en test med wd tools. 5: Så det jeg kan tenke på er evt minne feil minne instillinger! da pleier man jo gjærne og få litt "uforklarelige" feilmeldinger.. 6: Det som er så jevelig at jeg har bygg denne til en kompis og at den ikke fungerer blir jo litt min skyld da.. eller min sak lissom.. har formanter og reinstalert to ganger ! det haster litt.. ;) noen ideer der ute ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lukter av minnefeil, ta ut en brikke og test videre, bytt om hvis mer problemer.

Tidligare nVidiabrikkene(nForce) hadde en del tull med noen av Geil-brikkene.

5193634[/snapback]

tja er kanskje det som er tingen ja.. lurte litt på dette skjønner du..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...