Goliath Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 ..og det finnes ikke! Noe lignende alternativ? Jeg vil ha en spiller som jeg kan starte, dragge en mappe/album over til programmet og den legger seg i spill lista. Noe alà WinAmp mao. Har hørt om MacAmp men er dette like bra? Ps: liker ikke iTunes! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 ..og det finnes ikke! Noe lignende alternativ? Jeg vil ha en spiller som jeg kan starte, dragge en mappe/album over til programmet og den legger seg i spill lista. Noe alà WinAmp mao. Har hørt om MacAmp men er dette like bra? Ps: liker ikke iTunes! 5193344[/snapback] Vil anbefale deg å gå i ringen en gang til med itunes (er ganske bra etter litt tilvenning). Hvis det ikke går så bra kan du prøve VLC, eller evt. lete litt på Macupdate. Lenke til kommentar
Roberto Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Vet det fantes en Winamp Alpha versjon til Mac før i tiden, men så vidt jeg vet ble det prosjektet satt på is av Nullsoft. Ellers har du jo Audion som er et godt alternativ, selv om iTunes er nok det beste... Lenke til kommentar
akh Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Whamb er ganske bra, selv om itunes er bedre etter mitt syn. http://www.whamb.com/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå