Gå til innhold

konto i sveits?

sixx

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg satt å inspirerte meg selv... Jeg kom til å tenke på hvordan man får konto i sveits? Hva er liksom "kravene" å hvor får man det?

Hadde vært litt tøft å godt rundt å sagt man har bankkonto i sveits da ;)  :w00t:

5193247[/snapback]

Tøft å si?

Huh?

Alle kan få bankkontoer overalt...

Men ja, de rette programmene kan jo være noe vanskligere. Sveits tilbyr ikke lenger den anonymiteten de tidligere var kjent for. Er du ute etter den anbefales ulike øygrupper.

Endret av JoachimR
Lenke til kommentar

Jeg tror ikke det er noe vanskeligere enn å møte opp og si at du skal ha en konto i Sveits da. Du må nok ha med litt penger for å sette inn også. Jeg hørte for ikke så lenge om en venn av en venn av en venn eller noe slikt som hadde satt inn 50 eller 100 tusen for noen år siden. Problemmet var jo hvordan tar man det ut? Dra ned ditt er jo ikke noe problem, men kan en da bare ta med pengene tilbake. En mulighet er jo bruke det opp en fin ferie nede i Europa.

Endret av pertm
Lenke til kommentar
Jeg tror ikke det er noe vanskeligere enn å møte opp og si at du skal ha en konto i Sveits da. Du må nok ha med litt penger for å sette inn også. Jeg hørte for ikke så lenge om en venn av en venn av en venn eller noe slikt som hadde satt inn 50 eller 100 tusen for noen år siden. Problemmet var jo hvordan tar man det ut? Dra ned ditt er jo ikke noe problem, men kan en da bare ta med pengene tilbake. En milighet er jo bruke det opp en fin ferie nede i Europa.

5200497[/snapback]

Visa Electron uten navn - kan ta ut penger over hele kloden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...