Ztaeyn Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 hei. batteriet på min F-S amilo 7600 begynner å dø nå, har ca 30 min brukstid, av 2 timer som var max. den er knappe 2 år gammel (1 år igjen med garanti), og den har stått 99% av tida i støpsel. fujitsu sier at garanti ikke omfatter sviktende batteri, men kan de virkelig være så strenge på det når det er et år igjen av garanti og det har blitt så svakt? Noen andre som har opplevd dette og fått nytt batteri / avslag? og finner ingen epost kontakt adresse hos dem, er tvunget til å få ringt dem en dag når det passer med jobben. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Du har vanligvis bare 6 og 12 mnd garanti på batteri. Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Batteri regnes som forbruksvare og har dermed ikke samme garanti og eller reklamsjons tid. Lenke til kommentar
xstian Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Jepp, sorry... max 1 år på batteri! .x Lenke til kommentar
C.F Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 hei. batteriet på min F-S amilo 7600 begynner å dø nå, har ca 30 min brukstid, av 2 timer som var max.den er knappe 2 år gammel (1 år igjen med garanti), og den har stått 99% av tida i støpsel. fujitsu sier at garanti ikke omfatter sviktende batteri, men kan de virkelig være så strenge på det når det er et år igjen av garanti og det har blitt så svakt? Noen andre som har opplevd dette og fått nytt batteri / avslag? og finner ingen epost kontakt adresse hos dem, er tvunget til å få ringt dem en dag når det passer med jobben. 5193195[/snapback] Heldig du, eg har 2min Lenke til kommentar
th_88 Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Hei Har også en Amilo Pc der batteriet også er dårlig. Har bytta ut mitt batteri en gang fordi det jeg hadde begynte å bli dårlig, nå er mitt nye snart like dårlig. Etter 1 år er batteritiden nede til 15 minutter. Kanskje Fujitsu Siemens er dårlige til å lage batterier? Lenke til kommentar
Wessie Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Samme her! Etter at batteritiden på min Amilo D gikk ned til ca 0 minutter (slo seg av når jeg tok ut strømforsyningen, selv om batteriet var "fullt oppladet") kjøpte jeg et nytt for ca ett år siden. Nå er levetiden på batteriet nede i ca 30 minutter og blir dårligere og dårligere for hver dag/uke. Håper ikke disse dårlige batteriene er noe som kjennetegner FSC generelt?! I så fall skal jeg ligge langt unna ved valg av neste maskin... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå