ovinn Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Heisann! Jeg lurer rett og slett på om det er noen som veit en del kommandoer i CMD? Jeg lurer spesielt på det med hvor lenge dataen har stått på Trur det har blitt en del dager;p Det er også lov å poste andre kommandoer her! (Si fra hvis denne er feilpostet, eller at det er en tråd som denne fra før) mvh -Qvin- Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 22. november 2005 Forfatter Del Skrevet 22. november 2005 Skjekket der, men fant vel ikkenoe til ossen man finner ut hvor lenge pcn har stått på ;P Mulig jeg overså den, er lit (veldig) trøtt nå Håper på svar, får skal slå av pcn i dag:O Lenke til kommentar
bragoon Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Skriv "systeminfo" da komme det mye info om pcen, bl.a hvor lenge den har stått på Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 23. november 2005 Forfatter Del Skrevet 23. november 2005 Den funker ikke:S Kommer at den gjenkjennes ikke som en intern eller ekstern kommando, kjørbart program eller satsvis fil. Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Den funker ikke:S Kommer at den gjenkjennes ikke som en intern eller ekstern kommando, kjørbart program eller satsvis fil. 5195244[/snapback] Skjer med meg også, cmden min er blitt ødelagt etter at jeg installerte visual studio, å det hjelper ikke å slette det heller Noen som vet hvordan man fixer det slik at jeg kan brukte kommandoer som ipconfig, netview osv? Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 23. november 2005 Forfatter Del Skrevet 23. november 2005 jeg får brukt ipconfig, men ikke netview:S jeg får brukt en del av de andre kommandoene, men på langt nær alt:S Lenke til kommentar
Kenny Bones Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Reinnstallere maskinen? Høres ut som om det er noe dere burde gjøre. Ghost er fint det! Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 23. november 2005 Forfatter Del Skrevet 23. november 2005 Håper det er en annen måte enn å formatere? Har gjort det tre ganger på denne maskina, var vel ca. 3 ganger på 2 mnd! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå