Ole O Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 Express versjonen laster bare ned de nødvendige funksjonene. Jeg slapp unna med bare 30MB. (Windows 2000 Pro Norsk) Så det er vel ingen vits i å laste ned hele pakken med over 100MB. Lenke til kommentar
oleredv Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 Kan vel vere grei å ha ved ei formatering. Så vidt eg har skjønt så sjekkar express installasjonen ka du treng, dermed kan det vere ein viss fare for at ein ikkje treng like masse kvar gong. Noke som betyr at du må laste ned X antal mb kvar gong du formaterer. Difor fann eg ut at eg skulle laste ned heile pakken, sjølv om eg har modem.....:sad: Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 http://forum.overklokking.no/viewtopic.php...=50089&forum=54 Hos meg tok express bare 22 mb, men jeg hadde alle tidligere oppdateringer installert. Vedr. linken er det interessant det som bertie skriver. Lenke til kommentar
covah Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 En annen fordel med å laste ned hele, er at du kan integrere SP filene med de vanlige installasjonsfilene (ie. i386 mappa som man selvfølgelig har lagt på hd'en). Da slipper man å reinstallerer SP'en etter at man har gjort noen større endringer i OS'et. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå