Rags Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Hi Etter at jeg instalerte mitt DMX6fire 24/96 for andre gang ble dette problemet litt mindre. Problemet er at jeg får mer lyd fra høyre høyttaler en fra venstre. Testet lydkortet på på et annet høyttaler sett, og fikk samme problemet der. Noen med noen gode råd? Lenke til kommentar
Rags Skrevet 22. november 2005 Forfatter Del Skrevet 22. november 2005 Den nyeste driveren og control panelet er instalert. Lenke til kommentar
Rags Skrevet 25. november 2005 Forfatter Del Skrevet 25. november 2005 (endret) Hei. Er den ingen som forstår seg på dette problemet, eller lydkortet generelt? Venter i spenning på svar Endret 25. november 2005 av Rags Lenke til kommentar
radiated Skrevet 25. november 2005 Del Skrevet 25. november 2005 Sjekk alle balanse-innstillinger, både i kontrollpanelet og få høyttalere/forsterker hvis det er noen. Ellers kan du prøve å innstallere det en tredje gang. Hvis alt er i orden og det fortsatt ikke er rett balanse, er kortet mest sannsynlig defekt og må returneres. Jeg har selv returnert lydkort pga en defekt utgang (veldig lavt nivå på en side). Lenke til kommentar
tha_lode Skrevet 26. november 2005 Del Skrevet 26. november 2005 Du har selvfølgelig sjekket at det ikke er etter lydkortet feilen oppstår? Bytt om høyre og venstre plugg på forsterkeren, og hvis den lave kanalen flytter side så er det ikke lydkortet som er problemet. Ellers er jo panoreringen på lydkortprogramvaren eller mediaspilleren din en klassisk feil. Jeg har forøvrig sett at mye musikk er mixet litt skjevt, så hvis det er kun snakk om litt så har jeg ofte opplevd det selv. (Tydligest på headset). Lenke til kommentar
Rags Skrevet 27. november 2005 Forfatter Del Skrevet 27. november 2005 Sjekk alle balanse-innstillinger, både i kontrollpanelet og få høyttalere/forsterker hvis det er noen. Ellers kan du prøve å innstallere det en tredje gang. Hvis alt er i orden og det fortsatt ikke er rett balanse, er kortet mest sannsynlig defekt og må returneres. 5205400[/snapback] Det var det første jeg sjekket. Feilen lå ikke her. Du har selvfølgelig sjekket at det ikke er etter lydkortet feilen oppstår? Bytt om høyre og venstre plugg på forsterkeren, og hvis den lave kanalen flytter side så er det ikke lydkortet som er problemet. Ellers er jo panoreringen på lydkortprogramvaren eller mediaspilleren din en klassisk feil. Jeg har forøvrig sett at mye musikk er mixet litt skjevt, så hvis det er kun snakk om litt så har jeg ofte opplevd det selv. (Tydligest på headset). 5209786[/snapback] Hva mener du med å bytte høyre og venste plugg på forsterkeren? Pannorering, hmm, kan det programeres.. eller resettes? Takk for svar.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå