oveovo Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Hmm, lurte på en liten ting... Jeg har en bærbar pc som er koblet opp til trådløst nettverk, så kom jeg på en (kanskje) lur idé Går det ikke an å koble til nettverkskabelen som følger med 360 til dataen, også sette opp bro mellom tilkoblingene? Nettverket er ikke passordbeskyttet, men trenger IP-adressen for å fungere.. Har testet dette med bro før mot en annen bærbar, men kom seg ikke på nett pga dette IP-opplegget... Så det er kanskje mulig at jeg må vite IP-adressen til 360'n for å kunne gjøre dette, eller? Noen synspunkter..? Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Hvorfor ikke bare ha en egen kabel rett fra x360 og inn i router? Evt. kjøpe deg en wlan adapter til x360. Lenke til kommentar
oveovo Skrevet 24. november 2005 Forfatter Del Skrevet 24. november 2005 Kan ikke det dessverre, har ikke tilgang til den, siden jeg bor på hybel og leier nett av de som bor overfor... Så da tenkte jeg at det kanskje var mulighet for å spare noen kroner, ved å la være å kjøpe trådløst nettverksadapter til 360'en... Dessuten vet jeg ikke om jeg greier å finne IP-en til xbox'en om jeg bruker det, tror det er større sannsynlighet for å finne den om jeg kobler den via en pc... Vet noen noe om dette? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå