N_R Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 Noen som vet om et lite 1U rack-kabinett? Skal kun ha en pc med et micro-atx hovedkort og en harddisk, og vanlige 1U rack er bortimot dobbelt så dype som det jeg trenger. Finne det i hele tatt noe sånt? Har nå et Chieftec-rack som er bortimot 60cm dypt, og det er litt mye...... Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 Elektronix har 1U rack på 48 cm. NB tror ikke de selger til private. Lenke til kommentar
N_R Skrevet 30. august 2002 Forfatter Del Skrevet 30. august 2002 Det hjelper jo litt, men siden 55-60 cm er altfor mye hadde jeg håpet på noe rundt 35-40... Det er ikke stort mer som trengs hvis man kun skal ha inn m-atx hk og en disk, men et er vel et for "sært" behov til at det lages kabinetter i den størrelsen.... :smile: Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 Neida, finnes flere typer. Spørsmålet er vel heller hva du er villig til å betale - har du noen øvre grense? Lenke til kommentar
Predecessor Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 Denne er 1U og 203mm dyp Sjekk ut denne linken. http://www.elma.ch/ Sveitsisk kvalitet på det beste. Det er AFU i Oslo som forhandler disse. http://www.afu.no _________________ ...og til alle dere andre som ikke har fått det med dere: VESLEMØY ER OG BLIR EN MANN! :smile: [ Denne Melding var redigert av: Veslemøy på 2002-08-30 15:59 ] Lenke til kommentar
N_R Skrevet 30. august 2002 Forfatter Del Skrevet 30. august 2002 Ja, men får man satt i et m-atx kort i denne da? ATX powersupply har den såvidt jeg kan se, men det står c(ompact?)PCI. Ser ut til å være sånn "Blade" type server-kasse..... Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 Vær klar over at du kan ikke putte hvilket som helst ATX (heller ikke Micro-ATX) hovedkort i alle typer 1U kabinetter. Det beste er å finne hovedkort som er beregnet til dette da de også som regel har vifter og kjøleribber tilpasset 1U høyde. Man kan heller ikke forvente å få brukt mer enn ett ekstra PCI-kort og ikke alle 1U kabinetter har valgfrie bakplater. Lenke til kommentar
N_R Skrevet 30. august 2002 Forfatter Del Skrevet 30. august 2002 Jeg er klar over det, men hovedkortet skal passe. Jeg skal heller ikke ha noen tilleggskort i det, alt jeg trenger er integrert på hovedkortet. Når det gjelder pris er 2500-3000 smertegrensen, blir det dyrere enn det tror jeg at jeg holder meg til Kompletts 1u Chieftec rack.... :smile: Lenke til kommentar
Dan Hansen Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 Jeg kan sjekke det for deg om du vil - men jeg får ikke gjort det før på mandag. Send meg pm så svarer jeg deg senere :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå