SideburnsKongen Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Hei! Skal kanskje froste plexien min på mitt Soprano, men er ikke sikker på om jeg tørr og bruke pusse papir og vann. Er ikke så veldig flink. Men duger frost spray fra clas olson eller biltema? Vil ikke gjøre dette om det ikke blir noe fint. Noen som har prøvd frost sprayen fra clas olson? Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Hei! Skal kanskje froste plexien min på mitt Soprano, men er ikke sikker på om jeg tørr og bruke pusse papir og vann. Er ikke så veldig flink. Men duger frost spray fra clas olson eller biltema? Vil ikke gjøre dette om det ikke blir noe fint. Noen som har prøvd frost sprayen fra clas olson? 5192839[/snapback] gå til en glassmester å spør om å få/kjøpe en liten bit. Prøv på den. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 23. november 2005 Forfatter Del Skrevet 23. november 2005 Ikke dumt, bare litt synd at det ikke er noen glassmestere i nærheten av der jeg bor.. Bor ikke akuratt i by`n.. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Ikke dumt, bare litt synd at det ikke er noen glassmestere i nærheten av der jeg bor.. Bor ikke akuratt i by`n.. 5198007[/snapback] Da kan du kjøpe en plate på nettet http://www.netshoposlo.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=8541 Lenke til kommentar
haakie Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 (endret) Ikke dumt, bare litt synd at det ikke er noen glassmestere i nærheten av der jeg bor.. Bor ikke akuratt i by`n.. 5198007[/snapback] Da kan du kjøpe en plate på nettet http://www.netshoposlo.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=8541 5199097[/snapback] er vel litt dyrt for bare og prøve seg.. Gå for denne da! her Endret 27. november 2005 av haakie Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 27. november 2005 Del Skrevet 27. november 2005 Eller kjøp frostspray.. Fåes hos hobbyforretninger og Biltema tror jeg.. Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Eller kjøp frostspray.. Fåes hos hobbyforretninger og Biltema tror jeg.. 5217054[/snapback] Det er det som har blitt sagt. Han må bare ha noen prøvebiter. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 29. november 2005 Forfatter Del Skrevet 29. november 2005 Da får jeg finne noen prøvebiter jeg da.. Er ikke helt sikker på om jeg har lyst til å ødelegge mitt kabinett, hvis resultatet ikke blir noe bra.. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 30. november 2005 Del Skrevet 30. november 2005 Ahh, okey.. Surra litt! My bad! Øving er alfa omega med frostspray. Er veldig vanskelig å få et jevnt og fint lag. Dog om man lakkert en del fra før av er det mye enklere å få det bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå