osmoen Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 Frikky har du fått din? Jeg har ikke fått, og begynner å bli passe utålmodig... 5237314[/snapback] Kom 1. desember. "Grappling hook" og "zip line" er jo tøft :O) Ikke spilt det mer enn et kvarter så langt, men det var et morsomt kvarter i det minste. Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 (endret) Sjeldent at jeg bryr meg om at SF har kommet inn i vanilla, er ikke ofte jeg blir flashet, eller tatt med et SF våpen (er ikke SÅ overlegne, etter min mening)Det jeg bryr meg om, er bugfiksingen, med den evige krasjingen, små blackouts på nærmere seks sekunder, og den grusomme venn-ser-ut-som-fiende-buggen. Bra det ikke tar helt av, men det var slik jeg fikk inntrykk av når venner av meg har snakket om det. Men disse bugsene du snakker om, går de utover vanilla? Jeg prøvde å starte BF2 for et par min siden, med nyeste patch, men forsøkene endte med at jeg måtte slå av the hard way, da spillet hang seg opp i menyen. Med andre ord, det ble ikke mye BF2 på Zlimy den dagen. Endret 3. desember 2005 av Zlimy Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 4. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2005 Jeg har spilt SF en del nå, og den eneste bug`en jeg har opplevd til nå er at etter å ha høvla over en kar med AG3'n så kommer det opp som teamkill, dvs han manglet blått navn over hodet. Lenke til kommentar
Vice Skrevet 5. desember 2005 Del Skrevet 5. desember 2005 Jeg har spilt SF en del nå, og den eneste bug`en jeg har opplevd til nå er at etter å ha høvla over en kar med AG3'n så kommer det opp som teamkill, dvs han manglet blått navn over hodet. 5251622[/snapback] Ja, men dette er som sagt en gammel bug som har vært med siden BF2 ble sluppet. Opplevde en gang å "være rød" selv og det var ikke særlig artig. Ble drept av squaden hele tiden, spesielt når jeg lå på flagg for å cappe. Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 (endret) Vel, jeg kjøpte spillet i dag, og jeg ble litt skuffet. Var veldig lite nytt(det kosta jo 300kr!), og jeg er ikke den største tilhengeren av veldig mørke baner. Men jeg har ikke spilt det mye enda, så kanskje jeg endrer mening etter hvert EDIT: Hvordan bruker jeg special forces våpnene i bf2? Hver gang jeg velger en server som spiller med bf2, så avsluttes jo sf og starter bf2 . Meg vil spille med SF våpen! Endret 7. desember 2005 av sablabra Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Du får brukt de våpnene du unlocker. Da trykker du bare på den vante dobbelpilen in-game. Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 8. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 8. desember 2005 Hvordan i all verden dreper man noen med sniper riflene? Går jo kun om man ligger på 5m hold og sikter mitt i pæra på en kar i ti sek før man forsiktig trykker på skyteknappen. Møkkavåpen... Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 8. desember 2005 Del Skrevet 8. desember 2005 fleste av de banene der krever jo utrolig mye av grafikk kortet da... Sitter her med 7800GT og har 30fps stabilt på de mørke banene... Hva er dette for noe crap? Ellers så går det greit på de vanlige banene fra bf2.. Fler som har opplevd dette? Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 fleste av de banene der krever jo utrolig mye av grafikk kortet da... Sitter her med 7800GT og har 30fps stabilt på de mørke banene... Hva er dette for noe crap? Ellers så går det greit på de vanlige banene fra bf2.. Fler som har opplevd dette? 5271369[/snapback] Ja, mitt radeon 9600 sliter selv med alt på low. Mitt neste grafikkort må nok bli 7800gtx 512 . Hvor mye ram har du? Spillet sluker ganske mye ram... Lenke til kommentar
Espenevo Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 (endret) Eter å ha blitt vel lei av å bli flashbang-rapet i BF så lastet jeg ned og installerte SF i går. (Lenken på forsiden av eagames.com funker ikke, måtte lete rundt og etter at jeg ebstilte til £19.99 trakk de EUR29.99. Må si jeg ble veeeeldig imponert ) Nå kommer jeg ikke inn på noen server, får bare beskjed om at jeg har en modifisert install. Ja, den er modifisert med SF? Noen som her noen tips unnatt å installere alt på nytt? BF2 er oppsdatert til siste patch, ikke noe spesielt ellers... Endret 9. desember 2005 av Espenevo Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Hvis du gjorde som meg, installerte 1.12 patchen før du installerte SF, må du reinstallere patchen. Det finnes to versjoner av denne patchen, jeg har hørt at kun den lille på noen få MB funker, men jeg brukte den store på 280 etter SF-installasjonen, ingen problemer. Ang. det at EA trakk i Euro, uten at jeg husker kursene i hodet, er det helt like priser hvis man ganger med 8 for Euro og 12 for pund (det er ikke HELT riktig, nei, men men.) Lenke til kommentar
Espenevo Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Takk for tipset, det skal jeg teste med en gang Jeg har ikeknoe problem med at prisen blir ca den samme, men når jeg bekrefter kjøpet så inngår vi en kontrakt. At de forandrer på vilkårene etter det, det liker jeg dårlig. Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 Rart at så mange har problemer med natt banene... Jeg har rundt 40 fps på medium med mitt litt overklokka Gainward GeForce 6600GT 256 Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 (endret) sablabra: jeg har overklokka X2 3800+ @ 2,5Ghz 2Gb ram, 7800GT 470 / 1200 forsatt 30fps på de mørke banene, slår jeg av vsync går det litt.. Men herregud, jeg har da god nok pc til og dra et spill som dette mener jeg! Å jeg hater tearing så vsync er et must.. Rart dem fikser at vanlige bf2 funker greit men lager et spill som består av den "gamle" koden og greier å knele hele pc`en.. Må nok et 7800GTX 512 her i gården ja.. :/ Ble skuffet, men glad da jeg spilte Doom3 med stabil 60fps alt på maks 2 AA men det skal jeg ikke dra opp her hehe EDIT: glemte og si jeg spiller alltid med 1280x1024 60Hz (LCD) Endret 9. desember 2005 av BanAnus Lenke til kommentar
sablabra Skrevet 9. desember 2005 Del Skrevet 9. desember 2005 (endret) sablabra: jeg har overklokka X2 3800+ @ 2,5Ghz 2Gb ram, 7800GT 470 / 1200 forsatt 30fps på de mørke banene, slår jeg av vsync går det litt.. Men herregud, jeg har da god nok pc til og dra et spill som dette mener jeg! Å jeg hater tearing så vsync er et must.. Rart dem fikser at vanlige bf2 funker greit men lager et spill som består av den "gamle" koden og greier å knele hele pc`en.. Må nok et 7800GTX 512 her i gården ja.. :/ Ble skuffet, men glad da jeg spilte Doom3 med stabil 60fps alt på maks 2 AA men det skal jeg ikke dra opp her hehe EDIT: glemte og si jeg spiller alltid med 1280x1024 60Hz (LCD) 5274232[/snapback] Det var VELDIG rart at det ikke går! Hakker det seriøst så mye?? Har du prøvd alt som gjelder software da, kanskje til og med en formatering? Har du prøvd å klokke alt ned igjen til standard også? På 1280x1024 så skal ditt oppsett klar alle spill med stort sett alt på max. EDIT: Du bør kanskje sjekke alle driverene også. Men nå må vi ikke dra denne posten helt OT heller da EDIT2: Pcen din skal faktisk klare 1600x1200 med alt på max og 2aa minst, i hvert fall slik jeg har erfart det. Endret 9. desember 2005 av sablabra Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 for og si det slik, jeg starter på 60fps, så spiller jeg, noe stort skjer, par folk løper rundt litt skyting, støv.. Så ned 30fps.. I vanlig bf2, så over til bf2 SOF mørke baner, konstant 30fps.. Nettopp lagd inn windows, siden dette er en ny pc.. Synes det bare er litt rart, var sånn når jeg hadde uklokka pc og. Derfor jeg klokka opp. Men det er vel kansje slik det bare er... Lenke til kommentar
ED209 Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 (endret) for og si det slik, jeg starter på 60fps, så spiller jeg, noe stort skjer, par folk løper rundt litt skyting, støv.. Så ned 30fps.. I vanlig bf2, så over til bf2 SOF mørke baner, konstant 30fps.. Nettopp lagd inn windows, siden dette er en ny pc.. Synes det bare er litt rart, var sånn når jeg hadde uklokka pc og. Derfor jeg klokka opp. Men det er vel kansje slik det bare er... 5275802[/snapback] Kanskje litt OT, men hvilket antivirus kjører du?? Vet at BF2 er litt sensitiv på akkurat dette. Som mange vet, så er Norton skyld i mye rasering av spilleglede. Hvis du har Norton, ta å avinnstaller det og innstaller NOD32 (30 day trail) eller kaspersky. Dette er to meget bra antivirus for spillere. NOD32 Trail versjon. Kaspersky. Edit: Ps. jeg kjører BF2 på en maskin med 9800Pro, 1024RAM (2100/266) og AMD3000+ Barton med blanding av middels og høy grafikk. Har ikke noe problem. Jeg bruker NOD32. Endret 10. desember 2005 av ED209 Lenke til kommentar
[^..^]Christian Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 (endret) JEg synes det er noe j..... dritt f...skap at disse f......... sf våpenene er lov i vanlig vanilla mot folk som ikke har sf. Opplever hele tiden at jeg blir drept urovekkende fort av f2000 rifla og andre.. De folka jeg kjenner som har sf sier at våpnene er klart bedre også, så jeg vet ikke jeg. Syns dette er noe tull da det så og si tvinger meg til å kjøpe sf, eller spille haltende på vanilla. edit : og jeg har egentlig lyst å boikotte sf av samme grunn.. Men, da blir det lite bf2 spilling i det hele tatt... Min mening. Endret 10. desember 2005 av [^..^]Christian Lenke til kommentar
Espenevo Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 (endret) Enig, Christian. Jeg er egentlig litt flau over meg selv som har hoppet å SF slik EA vil at man skal gjøre. Spilte på Karkand med F2000 og flashbang i går, og gikk fra å være en av de som ligger på snittet eller kanskje litt over til å være blandt de beste (poengmessig) hele tiden. Synes spesielt granatkasteren på F2000 er superb. Jeg har også problemet med lav fps på de nye banene, vet ikke hvorfor men jeg har sjelden det problemet på de gamle BF2-banene. Merkelig problem, lagger vilt noen ganger uten at det skjer spesielt mye. Minner nesten litt om det gamle tåke-problemet som BF:V lagde på ATI-kort, kan det være noe sånt - bruker de en eller annen avansert funksjon i DX9.0C kanskje? Endret 10. desember 2005 av Espenevo Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 10. desember 2005 Del Skrevet 10. desember 2005 tusen takk for hjelpen Christian, det var hyggelig. Fjerner Normal virus kontroll asap og legger inn det programmet. Men jeg tenkte på en ting, skal jeg gjøre noen spesielle instillinger i driveren? Skrudde nettopp på tripel buffering, la merke til at noen innstillinger var på der fra før av.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå