Gå til innhold

BF2 SOF endelig ute i Norge :-)

Anbefalte innlegg

Jeg foretrekker å ha spillet i hendene... Enn å risikere at det blir slettet med en feil og slikt... Blir nok Play.com her

5221024[/snapback]

Jepp. Download fra EA ser ut til å være noe skikkelig jallagreier. Man betaler mer for å få mindre :ohmy: . Lar noen seg virkelig lure av den tjenesten?

Eneste negative med play.com er at det tar litt lang tid, omtrent 5-6 dager før du får det i posten.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg foretrekker å ha spillet i hendene... Enn å risikere at det blir slettet med en feil og slikt... Blir nok Play.com her

5221024[/snapback]

Jepp. Download fra EA ser ut til å være noe skikkelig jallagreier. Man betaler mer for å få mindre :ohmy: . Lar noen seg virkelig lure av den tjenesten?

Eneste negative med play.com er at det tar litt lang tid, omtrent 5-6 dager før du får det i posten.

5225621[/snapback]

Jeg synes det er ganske enkelt å slippe cd\dvd'r. Har ikke dvd-rom lengre, og jeg kan laste det ned når og hvor jeg vil uten å måtte ha cd'n. Ulempen er at det koster 30 Euro, noe som er mer enn 30 dollar som det står at prisen er.

Lenke til kommentar
Jepp. Download fra EA ser ut til å være noe skikkelig jallagreier. Man betaler mer for å få mindre  :ohmy: . Lar noen seg virkelig lure av den tjenesten?

5225621[/snapback]

Her i heimen har vi aldri hatt problemer med Play.com... Har brukt sånn ca 2 dager bare

Lenke til kommentar
Tror jeg skal bestille special forces på play.com nå. Det koster 14.99 pund med levering. Er det samme pris til Norge også? billig med 175 kr :D

5236846[/snapback]

Om du laster ned fra ea.com får du det med ein gang, ingen venting.. .

5237358[/snapback]

Men når jeg først kjøper et spill så vil jeg gjerne ha dvden og cover :love: . Må man fortsatt ha i dvden når man spiller? Blir så irritert av det med bf2 :hrm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm
de som lagde sf burde skytes... Som dere sikkert skjønner kjøpte jeg spillet i dag

5243176[/snapback]

Og hvorfor skal jeg skyte de? :cool:

5243194[/snapback]

Fordi det antageligvis er en lov der ute mot å selge ufullstendige produkter. Hvis det ikke er en slik lov, er det på tide at vi tar loven i våre egne hender...

Lenke til kommentar
de som lagde sf burde skytes... Som dere sikkert skjønner kjøpte jeg spillet i dag

5243176[/snapback]

Og hvorfor skal jeg skyte de? :cool:

5243194[/snapback]

Fordi det antageligvis er en lov der ute mot å selge ufullstendige produkter. Hvis det ikke er en slik lov, er det på tide at vi tar loven i våre egne hender...

5243208[/snapback]

Er det virkelig så mange bugs i spillet? Er det helt uspillbart? En kamerat av meg har spilt det en del nå, og sier det er mye bedre enn bf2. Han er dog ikke så kresen tror jeg :whistle: . Da bør/må det komme en ny patch snart da, hvis det er så uferdig...

EDIT: Når jeg tenker meg om, så er det jo ganske typisk EA Games da :thumbdown:

Endret av sablabra
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-dUuoCe48tm

Ok kan oppsummere hva som har gått galt og hva sf har gjort så langt:

- Fjerne dll-filer fra windows. Noe som gjør at veldig lite funker

- Endre regfiler som det ikke skal, noe som har gjort at jeg uninstall ikke funker mer

- Fått Opera til å stoppe å funke (ikke vet jeg hvordan, men det funker ikke etter jeg installerte.

- Installasjonen feiler gang på gang

- Endra et eller annet som gjør at bf2, uten noe som helst annet installert (nei, ikke sf en gang), ikke vil funke.

- Bluescreens i et sett

- Fått cdkeychecker til å stoppe å funke..

Tror det må en totalformatering til nå for å få dette til å funke igjen...

Lenke til kommentar

Jeg liker BF2, men har en pause fra det om dagen, og når jeg hørte at SF angriper vanilla har jeg rett og slett ikke giddet å spille BF2.

Så mitt spørsmål til dere, primært dere som spiller BF2 vanilla, er det urettferdig og tåpelig at enkelte har flere våpen, flashbangs(wtf?!) osv?

For meg virker dette som at EA skal presse folk til å kjøpe SF for å fortsatt ha glede av spillet.

Lenke til kommentar
Jeg liker BF2, men har en pause fra det om dagen, og når jeg hørte at SF angriper vanilla har jeg rett og slett ikke giddet å spille BF2.

Så mitt spørsmål til dere, primært dere som spiller BF2 vanilla, er det urettferdig og tåpelig at enkelte har flere våpen, flashbangs(wtf?!) osv?

For meg virker dette som at EA skal presse folk til å kjøpe SF for å fortsatt ha glede av spillet.

5243516[/snapback]

Jeg har ikke merket noe særlig til det. Opplevde at en kasta en flashbang på hangaren i wake island ( :p ), men ikke noe spesielt.

Lenke til kommentar

Sjeldent at jeg bryr meg om at SF har kommet inn i vanilla, er ikke ofte jeg blir flashet, eller tatt med et SF våpen (er ikke SÅ overlegne, etter min mening)

Det jeg bryr meg om, er bugfiksingen, med den evige krasjingen, små blackouts på nærmere seks sekunder, og den grusomme venn-ser-ut-som-fiende-buggen. :mad:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...