hifiking Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Fikk lagt inn BF2 SOF i dag, trodde det var den 25, men 19.00 i dag begynte installasjonen. Ikke så mange servere enda da. Er det noen som har skjønt hvordan man klatrer i grap-hook'n? Lenke til kommentar
-sparks- Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 kommer det noen demo av dette? Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 22. november 2005 Forfatter Del Skrevet 22. november 2005 Aner ikke, tror BF2 demoen er demo nok. Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Fikk lagt inn BF2 SOF i dag, trodde det var den 25, men 19.00 i dag begynte installasjonen. Ikke så mange servere enda da. Er det noen som har skjønt hvordan man klatrer i grap-hook'n? 5192792[/snapback] Jeg har kjøpt Special Forces online fra EA, har hentet det ned via EA downloader og der står det Countdown to Release: 2 days 02:05:45 akkurat nå. Får ikke installert det før det. Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 22. november 2005 Forfatter Del Skrevet 22. november 2005 Hmm, opdater profilen på eagames.com, så begge adressene dine er i USA :- ) Lenke til kommentar
Bloody Mess Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Hmm, opdater profilen på eagames.com, så begge adressene dine er i USA :- ) 5193605[/snapback] Ah Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Jeg lurer også på hvordan man bruker den såkalte "grap-hooken" Får det ikke til, den bare står der. :/ Lenke til kommentar
_MrMilo_ Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Jeg lurer også på hvordan man bruker den såkalte "grap-hooken" Får det ikke til, den bare står der. :/ 5194295[/snapback] Du må sikkert trykke 'E' for å koble deg på, så er det bare å klatre. Manualer er også kjekke å ha... Lenke til kommentar
wolf5 Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 "Hmm, opdater profilen på eagames.com, så begge adressene dine er i USA :- )"? Jeg gikk inn på den nyopprettede EA login/kontoen på eagames og byttet land til USA og Freeman-zip koden. Hoppet ut, men fremdeles 2 dager igjen. Jukset litt med datoen på maskinen og fikk lov å trykke install, men den bare feilet da. Er det flere steder å oppdatere adresse? Lenke til kommentar
_MrMilo_ Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 "Hmm, opdater profilen på eagames.com, så begge adressene dine er i USA :- )"? Jeg gikk inn på den nyopprettede EA login/kontoen på eagames og byttet land til USA og Freeman-zip koden. Hoppet ut, men fremdeles 2 dager igjen. Jukset litt med datoen på maskinen og fikk lov å trykke install, men den bare feilet da. Er det flere steder å oppdatere adresse? 5194895[/snapback] Kanskje du må endre i de regionale innstillingene på maskinen din i tillegg? Lenke til kommentar
wolf5 Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 (endret) hifiking, var det dette du gjorde? Du nevnte "begge" adressene. Hva er adresse #2? (bare fisker info så jeg har alt klart for meg når jeg er ferdig på jobb) Endret 23. november 2005 av wolf5 Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Når er det det egentlige datoen er? Er det den 25 det kommer i vanlige butikker, eller kan det bli senere? Er ingen butikker som er særlig nærme her, desverre, må ta toget et stykke. Lenke til kommentar
wolf5 Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Er nok 25 nov i butikkene ja. Testet å bytte billing address (i tillegg til vanlig adresse) OG region på maskinen min. Da fikk jeg installert expansion. :-) Men kan ikke teste spillet før i kveld. :-\ Lenke til kommentar
Damination Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 nope spillet er ute i morgen: http://gamer.no/dates.php?platform=PC Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 23. november 2005 Forfatter Del Skrevet 23. november 2005 (endret) Både hvor du bor og "billing" addressen. Spilte litt før i dag, er helt konge :- ) Husk å logge av korrekt i eagames.com Start pc`n på nytt også. Endret 23. november 2005 av hifiking Lenke til kommentar
bomelby Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 på jobben fikk vi spillet fra EA idag, med lapp om at release er Torsdag 24. Men jeg som kjøpte det online ikke skal kunne spille før den 25, det synes jeg er dårlig!! Lenke til kommentar
(ODIN) Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 jeg liker dette,selv om jeg har funnet endel bugs så virker det som det er enklere å spille alene,det er ikke alltid jeg orker å lete etter grupper å spille med,virker også som om det er enklere å drepe fi her. tror jeg skal la det vanlige bf ligge en stund å vente på ny patch å noen modder,heller spille dette fremover Lenke til kommentar
PT Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Hvis noen ikke har fått det med seg: BF2: SF til 14.99 GBP med frakt (173 NOK) fra play.com Lenke til kommentar
hifiking Skrevet 24. november 2005 Forfatter Del Skrevet 24. november 2005 Unlockene regner inn, noen som vet de nye kriteriene for dette? Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Kjøpte spelet online hjå ea med visa og lasta ned. Bildet er tatt nå får ikkje så lenge sida.... å Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå