DuN_cs Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 hver gang jeg endrer ipen fra automat til manuell og har lagret det, ber datamaskinen meg om og resterte. etter den er restarta fungere det ikke en da, og setter over på automat ip, men vil ikke oppdatere seg ? trenger hjelp!! Lenke til kommentar
netphreak Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Ja da bruker du ikke Windows XP... Hadde kanskje hjulpet å fortelle oss hva slags OS du bruker? Lenke til kommentar
roac Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Ja da bruker du ikke Windows XP... Hadde kanskje hjulpet å fortelle oss hva slags OS du bruker? 5192764[/snapback] Både Windows NT og Windows 2000 ber vel om restart, men Windows 2000 trenger den vel strengt tatt ikke. Men, jeg har aldri hatt det problemet som beskrives her. Lenke til kommentar
DuN_cs Skrevet 23. november 2005 Forfatter Del Skrevet 23. november 2005 bruker xp os , når jeg reparer sier den at ikke TCP/IP ikk er aktivert?? og hvordan får jeg aktivert den? Lenke til kommentar
roac Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 bruker xp os ,når jeg reparer sier den at ikke TCP/IP ikk er aktivert?? og hvordan får jeg aktivert den? 5195515[/snapback] Network Connections | Properties på den aktuelle forbindelse | Sette hake på "Internet Protocol (TCP/IP)" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå