SideburnsKongen Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 En av de beste gamingmusene på markedet (Razer copperhead) har microplex mikset litt på. Med grønne og rød led. Blå copperhead Grønn Copperhead Rød Copperhead Er den like bra? Noe forskjell? Fikke nesten lyst til og bytte ut min Razer diamondback med en slik. Dere som har Copperhead hva syntes dere om den? Kom med plusser og minuser. Hva er forskjellen mellom denne og diamondback`en? Lenke til kommentar
Zimmen Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 ta en titt her inne? http://www.razerzone.com/ Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Har selv razer diamondback, og selv ser jeg ingen vits i å bytte. De 400 dpi'ene vil du ikke merke. Ved mindre du jobber med ekstreme oppløsninger og store skjermer! Min mening Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 22. november 2005 Forfatter Del Skrevet 22. november 2005 Kanskje ikke noe stor forskjell på de 400 dpi`ene nei.. Skal bruke musa til spilling, sensen i feks cs er veldig lav og i windowsen er sensen veldig lav.. Men er formen på musene no forskjell? Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Minimal, hvorfor gå fra noe du liker, til noe du ikke vet noe om:P Hvis du er fornøyd med razer DB, så ser jeg ikke noe vits i å bytte! Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 22. november 2005 Forfatter Del Skrevet 22. november 2005 Minimal, hvorfor gå fra noe du liker, til noe du ikke vet noe om:PHvis du er fornøyd med razer DB, så ser jeg ikke noe vits i å bytte! 5192957[/snapback] Det er sant det, venter heller til min db blir sliten og Razer har kommet med noe nytt.. Lenke til kommentar
Chris_lox Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Jepp:thumbup: Kan melde at razer kommer med nytt tastatur om ikke så lenge! Husker ikke helt hvor jeg fant det, men litt googling løser nok problemet! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå