Tonda Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Jeg driver med et SMF forum og trenger litt hjelp med disse tingene: 1. Hvordan sletter jeg / Legger til ranker i forumet, for det er bare tulle ranker der jo =S Uregistrerte gjester i/t 50 Rediger Ugrupperte medlemmer 0 340 Rediger Administrator 1 (alle)(ingen) Global Moderator 0 430 Rediger Moderator i/t 240 Rediger Newbie 1 00 Rediger Jr. Member 0 00 Rediger Full Member 0 00 Rediger Sr. Member 0 00 Rediger Hero Member 0 00 Rediger 2. Hvor kan jeg endre forum språket, slik at norsk blir standar, eller må jeg inn i FTP og jobbe med filer? Lenke til kommentar
Tonda Skrevet 22. november 2005 Forfatter Del Skrevet 22. november 2005 Bare steng det, fant ut av svaret på begge spørsmålene, hvis noen lurte på noen av de. 1. Admin - Medlemsinnstillinger - Behandle medlemsgrupper 2. Slik jeg gjorde det, gikk inn i Settings.php byttet språk fra engelsk til norsk sendet opp til server med ftp, husk at du laster opp med fta fra servern til pcen sa endrer du sa laster du tilbake til server. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå