Gå til innhold

Maskina restarter som ho vil

Anbefalte innlegg

Veit ikkje heilt kvar eg skulle plassere dette desperate innlegget, så da blir det her. Eg har hatt datamaskina mi i snart eitt år. Eg køyrer W2k og har ikkje hatt nokon problem før nå. Ho taklar ikkje å gå tilbake frå skjermbeskyttaren eller så sluttar ho å svare før ho får fram skjermbeskyttaren. Og attpåtil så har ho restarta nokre gongar slik utan vidare... Har søkt gjennom harddisken etter virus, og sletta dei programma eg la inn før det heile begynte. Til inga nytte. Eg har merka meg at det kanskje skjer når eg koblar meg til internett, men det er likevel ganske sjeldan, ikkje skjer det på same tidspunkt heller... Det har skjedd ganske mange gongar og det ser ikkje ut til at det er IRQ-konflikt heller, men det veit eg ikkje så mykje om.

Nokre seriøse idéar her?

Oppsett:

W2k pro

MSI K7T266 Pro-2

AMD XP1700+

Gainward GF3 Ti200@450

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Oppdater alle drivere/bios, formater, prøv et annet os. Noe annet kan jeg ikke tenke meg, men du kan jo sette lydkortet i nederste pci-porten og over den setter du nettverkskortet. Da skulle du slippe irq-konflikt (jeg gjorde iallefall det).

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-08-30 13:59, LIA skrev:

Reinstaller! Du har sikkert så mye dritt på maskina etter ett år så det er på tide uansett..

Du vet ikke noe om hvor lenge det er siden han formaterte maskina, han nevnte barehvor lenge han har hatt maskina.

Men hvis det er en stund siden han har formatert den, så kan jo det være smart da...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...