indahla Skrevet 22. november 2005 Rapporter Del Skrevet 22. november 2005 Jeg har plutselig (iallefall uten at jeg vet hvordan) fått et nytt ikon under "Network Connections" som heter "Internet Connection". Det ligger under en gruppe som heter "Internet Gateway" og står som "connected". Hva er dette, og hvor kommer den fra? Jeg har linje fra Canal Digital (4mbit) og et onboard nettverkskort fra Nvidia (nForce4). Lenke til kommentar
agvg Skrevet 22. november 2005 Rapporter Del Skrevet 22. november 2005 Ganske så normalt, du har en router eller ett modem som via UPNP forteller maskinen at det er der og hvordan maskinen skal forholde seg til det. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 22. november 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 22. november 2005 Ganske så normalt, du har en router eller ett modem som via UPNP forteller maskinen at det er der og hvordan maskinen skal forholde seg til det. 5192651[/snapback] Så det kan være min nye D-link router (hadde en 3Com før) som har skapt denne? Ingen grunn til bekymring med andre ord... Lenke til kommentar
agvg Skrevet 22. november 2005 Rapporter Del Skrevet 22. november 2005 Så det kan være min nye D-link router (hadde en 3Com før) som har skapt denne? Ingen grunn til bekymring med andre ord... 5192932[/snapback] Det er nok routeren og som sagt er det helt normalt. Lenke til kommentar
frostern Skrevet 23. november 2005 Rapporter Del Skrevet 23. november 2005 Dette høres sansynlig ut. Jeg byttet nylig ruter selv. Før kom det ikke opp noen "internet gateway" under "Network Connections". Etter at jeg byttet ut den gamle ruteren med den nye fra billion så dukket "internet gateway" koblingen opp under "Network Connections". Man ville tro at det skulle være det samme hva slags ruter du har, men det ser ut til at nyere og mer avanserte rutere får windows til å vise denne koblingen. Det er ingenting å bekymre seg for. Lenke til kommentar
indahla Skrevet 23. november 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. november 2005 *bekymringsmodus av* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå