Tonda Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Ganske flaut spørsmål , men jeg har nå slettet windowsen og installer den på nytt, og når jeg går ned på "Hurtigstart" og klikker på "Mine dokumenter" åpner den seg, men uten det store mappe listen til venstre, når jeg klikker på "Mapper" en av de øverste ikonene kommer den fram. Skriverbord Mine Dokumenter Min Datamaskin Min Nett.... o.s.v, men når jeg klikker på "X" knappen og lukker ned Mine Dokumenter og åpner på nytt så er det tilbake til gamle instillinger uten "Mappen" til venstre. Før pleide jeg og kopiere snart vei fra et sted i pcen, men husker ikke lenger hvilken det var Lenke til kommentar
Tonda Skrevet 22. november 2005 Forfatter Del Skrevet 22. november 2005 Nå er jeg ikke helt sikker på om jeg har lagt innlegget i riktig forum, for jeg pleier og få svar ganske raskt av dere? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Du må vente minst 24 timer før du "bumper" men du spør på en veldig vanskelig måte men kan si hvordan du muligens kan få endret det til slik du vil ha det: Har engelsk xp pro her, så du ta engelsken din i bruk. Når du er ved en mappe og fnner du... Tools>folder options>tasks>merk da av show common tasks og trykk på ok knappen Lenke til kommentar
TCi Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Tror nok han heller mener mappefeltet Rakib. Du kan gjøre følgende: Åpne mine dokumenter og velg å vise fram mapper (mappeikonet) Så følg denne anvisningen: - Gå til Verktøy -> Mappe Alternativer -> Vis - Velg "Bruk på alle mapper. Trykk på JA i meldingen som kommer opp. Dette fører til at alle mapper du åpne når burde få den mappelisten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå