kamragal1 Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 her er et av mine bilder , hva syntes du? Lenke til kommentar
Tore Skrevet 3. desember 2005 Del Skrevet 3. desember 2005 hva.?? et bildet HELT ukomentert.?? en skam for forumet... Bladet er veldig fargesterket.! å dråpene ser naturlige ut... Sjønner hvorfor det ikke er komentert, er vanskelig å se hva du har tengt å skal frem til, hvasom skiller det fra et "vanlig" makofoto... Er ikke noe negativt å si fra det man ser... Men hvis resten av bladet var pent så ville jeg gjerne ha sett hele mot en diskre bakgrund... ? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 4. desember 2005 Del Skrevet 4. desember 2005 Det var fine detaljer, dråpene kom godt frem. Men, motivet gir meg ingenting, det er liksom ikke noe spenning i bildet. Hva slags kamera har du brukt? Lenke til kommentar
kamragal1 Skrevet 7. desember 2005 Forfatter Del Skrevet 7. desember 2005 jeg har brukt et nikon d1 Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 7. desember 2005 Del Skrevet 7. desember 2005 Det var fine detaljer, dråpene kom godt frem. Men, motivet gir meg ingenting, det er liksom ikke noe spenning i bildet. Hva slags kamera har du brukt? 5250785[/snapback] Helt enig. Du tok ordene ut av munnen min, Fredrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå