frank_jarle Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 Synd at jeg ikke har min gamle IBM PS/2 8086, jeg mekka litt for mye på den, så den gikk i stykker *buuhuu* Alle som har vært lenge i datamaskin bransjen og med respekt for seg selv :smile: Frankey NSa Lenke til kommentar
Shithead Skrevet 30. august 2002 Del Skrevet 30. august 2002 Quote: Den 2002-08-30 18:15, Monhart skrev: Quote: Den 2002-08-30 17:14, minimum payne skrev: hva er det som er så fett med å kjøre fraktebåt? Du har tydeligvis ikke spilt Ports of call før nei :smile: Det er jo et udødelig spill! Hmmm.. Husker de prøvde seg med en dårlig re-make av den orginale for noen år siden. Ingenting var nytt. Prøvde en dårlig demo, og ble ikke akkurat imponert! Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 31. august 2002 Del Skrevet 31. august 2002 Har en klassisk Macintosh (liten sak med 9"(?) svart hvitt skjerm innebygget, en litt nyere Macintosh, en Commodore 64 med skjerm, floppy og kassett, en Amiga 500 med 3 floppy, skjerm og div, en gammel 086 PC med to 5,25" floppy og skjerm, men uten harddisk. Den er råkul !!! Også den nye som jeg sitter på nå da... XP1800+ som ligger milevis foran i rå kraft, men milevis bak i affeksjonsverdi. Lenke til kommentar
klingtai Skrevet 31. august 2002 Del Skrevet 31. august 2002 Har en Atari 130XE som ser ut som om den er ny! Har en Commodore 64/128 også. Har noen en diskettstasjon og stømforsyning til Atari'n, og vil selge, blir jeg glad. :smile: Gamle computere er tøøøøft :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå