Gå til innhold

Hvor mye er min 286 verdt?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har både Spectrumen,Vic`en,c64,c128,amigaen,286,486 og selger dem ALDRI!

Amigaen er av og til i bruk for og spille gamle gode spill. Og en ting er sikkert POC ruler!

Har faktisk en ekstra C64 med kabler(første typen) og spiller som gis bort til en interesert.

"No way goes my way"

[ Denne Melding var redigert av: xnofit på 2002-08-30 13:15 ]

Lenke til kommentar

Ingenting? Det var da svært negativt...

Nei, vil nok spare på pcen for morro skyld. Det var på den mine første pc spill (Space Quest III, 688 Attack Sub) ble tatt i bruk. Så den har vel kanskje en sentimenal verdi for meg :roll:

Slike "antikke" ring har faktisk litt verdi. Madammen min klarte å selge en Amiga 500 for 1000 kroner nylig.

Tullinger med penger å bruke finnes overalt :grin:

[ Denne Melding var redigert av: Dotten på 2002-08-30 18:09 ]

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-08-30 18:09, Dotten skrev:

Ingenting? Det var da svært negativt...

bare realistisk. du kan få en tilnærmet komplett pc for ca. 2000,- .. så hvorfor gidde? det finnes programmer som reduserer hastigheten til 286-fart, og spillene ligger ute på nettet.

Quote:

Slike "antikke" ring har faktisk litt verdi. Madammen min klarte å selge en Amiga 500 for 1000 kroner nylig.

amiga 500 har faktisk litt nostalgisk verdi. samme som commodore64 og NES (8bits nintendo-saken).

da kan jeg godt forstå at noen vil punge ut en liten tusing for den (spesielt hvis det følger med en haug piratkopierte disketter :smile: )

Lenke til kommentar

He he tror nok ikke det :smile:

Den har faktisk, hva var det det het igjen, jo, ganske "nostalgisk verdi" for meg :grin:

Nei, helt alvorlig, det er ikke aktuelt å selge den.

Synes det er morsomt. Har mange minner med min 286. At den har overlevd 12-13 år i en fuktig kjeller er for meg imponerende.

Så er det heller ingen problemer å kjøre gamle dos spil på den :grin:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...