Gå til innhold

gamezone og xbox 360 forhåndsbest. mail!

kewell79

Anbefalte innlegg

Kjære kunde.

Vi beklager å måtte meddele at vi dessverre ikke får like mange XBOX 360 som Microsoft lovet oss til release. Vi er selv svært skuffet over dette, og har kranglet hardt om antallet maskiner de skal levere til oss. Dette betyr i praksis at vi ikke kan levere XBOX 360 maskiner ved første levering til alle som har bestilt. Vi har sett på datoene kundene våre har bestilt på, og prioritert i henhold til dette.

Det er i hovedsak de store pakkene med tilbehør vi ikke kan levere til alle som har forhåndsbestilt.

Du mottar denne mailen fordi du dessverre er en av dem vi ikke klarer å levere stor pakke til i første omgang. Dette er ytterst beklagelig, men det er lite vi kan gjøre i denne sammenheng når vi blir forespeilet et leveringstall som er så på bærtur som det vi faktisk får levert.

Vi kan derimot tilby deg den lille pakken, Core System til release.

De tre valgene vi kan tilby deg er altså:

* Stå på høyeste prioriterte venteliste til vi kan sende deg stor pakke

* Bytte til liten pakke og motta til release.

* Få Core pack + 20GB Harddisk til 3395,- til release.

Vi trenger svar snarest om hva du ønsker å gjøre for å kunne minimere problemene knyttet til dette.

Vi ber alle om å rette sinne og frustrasjon mot Microsoft Norge, som er de som ikke klarer å holde det de lover i dette tilfellet. Det ingenting vi kan gjøre annet enn å beklage på det sterkeste.

----

så alle bør sjekke mailene sine....

bra min fra gamezone bare var en backup vist mpx tabbet seg ut :innocent:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ja jeg fikk mail fra Digistore idag, der ble jeg fortalt at jeg hadde forhåndsbestilt 1 dag for sent for å rekke fristen for å få konsoll på første levering.

Så det blir Elkjøp på meg også.

5192283[/snapback]

og sikkert andre nettbutikker som har fått for lite maskiner også nå... kjipt for mange :hrm:

Endret av kewell79
Lenke til kommentar

Dere fikk hvertfall noe mail om dette da..jeg fikk bare en ordrebekreftelse med en pdf fil, hvor jeg la merke til at datoen for levering var blitt flyttet..

Ikke noen kommentarer eller noen ting, det fikk jeg først når jeg spurte om hvorfor..

Så det synes jeg mildt sagt var skikkelig skuffende av mpx...

Lenke til kommentar

Stakk innom spiderman i oslo for 1 måned siden, og ble nr. 5 på lista. Løft på ræva, folkens, og det blir særdeles lettere. :!:

Fra agurk til alvor, det virker useriøst av nettbutikkene med såpass mye makt over godfeel med en konsoll, at de burde virkelig holde det de lover i forhold til levering til avtalt tid.

Lenke til kommentar
Fra agurk til alvor, det virker useriøst av nettbutikkene med såpass mye makt over godfeel med en konsoll, at de burde virkelig holde det de lover i forhold til levering til avtalt tid.

5192723[/snapback]

I dette tilfellet er det jo leverandøren deres, Microsoft (Norge), som har bæsja på leggen....i følge mailen, da...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...