alvejenta Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 (endret) Jeg har den javaen fra www.java.com SUN På www.java com så har jeg prøvd alt av hjelpen som er der. problemmet er det at: Når jeg går på sider som trenger java f.eks noen online spill sider så vises det et rødt kryss. Det står "loading java applet failed" MEN PÅ PROGRAMMER SOM BRUKER JAVA SÅ FUNKER DET. MEN IKKE PÅ INTERNET Men samboeren min hadde det spybot programmet som DAGBLADET hadde som eventuelle gode gratis programmer. Jeg er redd for at han har gjort noe i registeret. Men hvis vi har hatt noe virus eller noe slikt som har endret noe der, går det da ann å finne ut hva som er feil? please trenger hjelp PS: jeg er ny på DISKUSJON.NO pÅ FORHÅND TAKK Endret 22. november 2005 av alvejenta Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 (endret) Ser du er ny her. - Velkommen til forumet! Prøv skriv litt mer ryddig. Farger og slikt lager et dårlig image av hva du har tenkt å spørre om... Tviler på at antivirus-programmet har tatt knekken på java-baserte programmer på internett. Spør isåfall samboeren din... Endret 22. november 2005 av DE1 Lenke til kommentar
alvejenta Skrevet 22. november 2005 Forfatter Del Skrevet 22. november 2005 Når jeg tar den automatiske innstalasjonen så får jeg denne beskjeden: failure setting File`s Time/Date Stamp Java Update fails to apply changes to your system Er det noen som vet? Lenke til kommentar
alvejenta Skrevet 22. november 2005 Forfatter Del Skrevet 22. november 2005 Jeg har løst problemmet på en måte, jeg instalerte en eldre versjon av sun sin java. versjon 1.4 eller noe. Da funker det med java på diverse sider på internet. Det blir spennende å se når jeg opdaterer en gang om det da funker. Lenke til kommentar
minc Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 1. Kan ha ha vært noe med Java Sun instillingene i Internet Explorer. Tools-> Internet Option-> Advance: bla ned til du ser Java (sun) og se om det er haket på JRE'en. 2. Kanskje du hadde nettleseren åpen når du installerte 1.5 og JRE'en ikke fikk skriveaksess Lenke til kommentar
alvejenta Skrevet 23. november 2005 Forfatter Del Skrevet 23. november 2005 1.Kan ha ha vært noe med Java Sun instillingene i Internet Explorer. Tools-> Internet Option-> Advance: bla ned til du ser Java (sun) og se om det er haket på JRE'en. 2. Kanskje du hadde nettleseren åpen når du installerte 1.5 og JRE'en ikke fikk skriveaksess 5194184[/snapback] Den 1-eren hadde jeg gjort riktig og jeg mener at jeg har gjort riktig på 2-eren også men jeg husker ikke helt. Skal i hvertfall vente med å oppdatere til 1,5 for det går bra nå. Men det jeg også lurer på om det er feil i REGISTERREDIGERING i XP. Kanskje det ikke er samsvar der mellom sun sin versjon 1,5 og ..... jeg vet ikke. Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Det samme skjedde meg en gang jeg besøkte en side med nakne kropper i aktivitet. Jeg trykket ved et uhell OK på en boks som dukket opp, og installerte dermed en ActiveX-kontroll. Det løste seg etter at jeg installerte Java SDK på nytt. Lenke til kommentar
alvejenta Skrevet 24. november 2005 Forfatter Del Skrevet 24. november 2005 Det samme skjedde meg en gang jeg besøkte en side med nakne kropper i aktivitet. Jeg trykket ved et uhell OK på en boks som dukket opp, og installerte dermed en ActiveX-kontroll. Det løste seg etter at jeg installerte Java SDK på nytt. 5198068[/snapback] Ja jeg installerte også java fra SUN på nytt jeg også, men jeg gjorde det flere ganger og jeg fikk den samme beskjeden om og om igjen. Det med timestamp. Så jeg fant en eldre versjon av sun sin java. Er det flere som vet? Lenke til kommentar
Iyon Skrevet 29. november 2005 Del Skrevet 29. november 2005 Har din brukerkonto på maskinen administratorrettigheter? Dette må du antakeligvis ha for å installere noe så "omfattende" som java. Lenke til kommentar
alvejenta Skrevet 29. november 2005 Forfatter Del Skrevet 29. november 2005 Har din brukerkonto på maskinen administratorrettigheter? Dette må du antakeligvis ha for å installere noe så "omfattende" som java. 5226151[/snapback] Ja selvfølgelig har jeg administratorrettigheter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå