Myou Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Har et problem je. Hvordan gjør man sånn at man får "ikke private" filer på sin bruker.? Klarer bare ikke å fikse det. bare enkelt beskrevet. Takker på forhånd for svar. Lenke til kommentar
snole Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Har du XP Home eller XP Pro? Lenke til kommentar
Myou Skrevet 22. november 2005 Forfatter Del Skrevet 22. november 2005 har nok xp home. Lenke til kommentar
snole Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Gjelder det bare en spesiell plass, eller tenker du på alt av private kataloger? Lenke til kommentar
Myou Skrevet 22. november 2005 Forfatter Del Skrevet 22. november 2005 Er ikke helt sikker. Det er at etter at jeg gjorde filene private, så har jeg ikke kunnet gå inn på iTunes. Når jeg prøver å gå inn på hvilken som helst snarvei så blir hele skjermen svart og det dukker opp en blå meld over hele skjermen om at noe er skjedd. Men tror ikke det gjelder noen andre filer enn iTunes.. Det er ganske merkelig, vet ikke hvorfor Får ikke sletta iTunes heller. Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Installer itunes på nytt og se om du klarer å avinstallere programmet da. Misliker meget sterkt at jeg må installere quicktime samtidig som jeg må installere quicktime som jeg trenger til videovisning men å avinstallere itunes har heldigvis ikke bydd på noen problemer for meg ennå. "håper jeg slipper å installere det mer, winamp er mer innbydende " Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Høyreklikk mine dokumenter -> deling -> fjern krysset i "gjør denne mappen privat" (eller hva det nå står i norsk windows) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå