Clint Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Hei. Er det noen som har noen bra tips angående bra 2D spill? Begynner å bli litt lei av diverse kortspill, og trenger noe som kan "slå ihjel" litt dødtid. Laptopen jeg bruker har ikke noe rått skjermkort, så det er ikke aktuelt med 3D spill.. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 icy tower.. dx ball.. Lenke til kommentar
whom Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Elastomania. Artig trailspill. Har spilt det hver dag på skolen de siste tre årene. Har spilt igjennom det et par ot-tre ganger, ja. Ekstrabaner kan også lastes Vil også anbefale Icy tower. Lenke til kommentar
shabador Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Spørs hvor gammel denne laptop'en din er, men GTA 1 og 2 er da morro. (Og gratis) http://www.rockstargames.com/classics/ Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 22. november 2005 Del Skrevet 22. november 2005 Jeg ville foreslått Red Alert 2, som er i 2D, og som burde gå på de fleste bærbare (tror jeg nå), hvis du er interessert i litt mer avansert enn kortspill. Skulle Red Alert 2 være for krevende, så skal det mye til for at Red Alert ikke fungerer. I hvert fall i førstnevnte kan du fortsatt utfordre andre spillere på nettet, og spille online. Ellers kan du laste ned Risk II fra f.eks. VG. Tror det koster en hundrelapp. Eller en eldre utgave av Civilization. Kan også lastes ned fra VG, hvor du kan prøve spillet en times tid før du må betale. Det er mulig du til og med får civilization 3 til å fungere, og den er også 2D (http://vg.games.is/) Lenke til kommentar
Clint Skrevet 23. november 2005 Forfatter Del Skrevet 23. november 2005 Her var det mange bra innspill gitt! Kom gjerne med flere! Lenke til kommentar
Firesky Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Transport tycoon deluxe! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-9MaQoRVt Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 N - Way of the Ninja. Jeg har spilt det LENGE, og jeg er helt hekta. Jeg vet at det bruker såpass av min prosessor at den blir varm (vifta begynner å bråke), men jeg tror det er kodet inn sånn i spillet. N handler om at man er en ninja, men her er det ikke snakk om en ninja med shuriken og katana, hå nei. Det er snakk om en vaskeekte, macho ninja, helt uten våpen. Man kan ikke drepe noen. Det høres kanskje kjedelig ut? Det er det ikke. Man løper rundt på et brett (eller, 500+ brett, faktisk), og prøver å unngå å dø. Det er roboter som prøver å drepe deg, og miner. Og du må passe på at du ikke faller for langt ned, for da dør du også. Noen av brettene er sadistisk vanskelige. Prøv! Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 megaman. kanskje det faller i smak? vet ikke hvor dette kan skaffes men skal nå tro at det er gratis Lenke til kommentar
Zozzy Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Spørs hvor gammel denne laptop'en din er, men GTA 1 og 2 er da morro. (Og gratis) http://www.rockstargames.com/classics/ 5192543[/snapback] PLEASE NOTE that while this game may be downloaded for free by all who register by filling out the form on this page, it is NOT freeware and may not be mirrored or duplicated by any third parties without express written consent from Rockstar Games. Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Dette er veldig bra: http://www.ebaumsworld.com/games/n-game.html Lenke til kommentar
TCi Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Transport tycoon deluxe! 5194396[/snapback] Lenke til kommentar
zzzneo Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 http://openttd.org/ Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Spørs hvor gammel denne laptop'en din er, men GTA 1 og 2 er da morro. (Og gratis) http://www.rockstargames.com/classics/ 5192543[/snapback] PLEASE NOTE that while this game may be downloaded for free by all who register by filling out the form on this page, it is NOT freeware and may not be mirrored or duplicated by any third parties without express written consent from Rockstar Games. 5194705[/snapback] og hvorfor nevner du det? han har jo ikke mirrora det, han ga bare ut linken til der du kan laste det ned. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 (endret) Jeg lager en liten liste: Diablo 1 med Hellfire expansion Diablo 2 med Lord of Destruction expansion Starcraft med Brood War expanision Age Of Empires 1 med Rise of Rome expanision Age Of Empires 2 med The Conquerors expanision Command and Conquer Tiberian Sun Red Alert Red Alert 2 med Yuris Revenge expanision Warcraft 2 The Tides of Darkness Worms Armageddon Quake 1 Quake 2 The Settlers 1,2,og 3 Roller Coaster 1 og 2 med expanision packs Gta 1 Gta London Gta 2 Starwars Galactic Battlegrounds Final Fantasy 7 for PC Final Fantasy 8 for PC Leisure Suit Larry 1-7 Civilization 3 (Har hørt det skal være bra, men jeg har ikke prøvd det selv) The Sims med div. expanision packs Sim City 3000 Baldur's gate -serien Monkey Island 1-3 Day of the tentacle Full Throttle Beneath a steel sky Sam & Max Indiana Jones and the fate of atlantis Broken Sword Edit: Glemte en av de beste tidsdreperene som finnes, BridgeBuilder! Endret 23. november 2005 av fargoth Lenke til kommentar
Clint Skrevet 23. november 2005 Forfatter Del Skrevet 23. november 2005 Her er det mye bra altså! N-way of the ninja var jo helt rått. Takker og bukker for mange innspill. Ser for meg at litt dødtid ikke er noe problem mer.. Lenke til kommentar
Steina Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Edit: Glemte en av de beste tidsdreperene som finnes, BridgeBuilder! 5195544[/snapback] Ahh.. BridgeBuilder er en gud Også N-Way of the Ninja er også helt genialt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå