Kanetheheatsink Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 (endret) Vi driver med guild charter ennå.. Endret 23. november 2005 av Kanetheheatsink Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 tror ikke dere har lov til å bruke navnet hardware.no Lenke til kommentar
Kanetheheatsink Skrevet 23. november 2005 Del Skrevet 23. november 2005 Nei, derfor kaller vi oss Hardware Norge Lenke til kommentar
mobilfreek Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Chromaggus eller hva den heter er jo den nyeste som er oppe, uten folk som emigrerer ove fra andre servere. Kjør det opp på den heller 5194041[/snapback] vi har allerede startet så bytter ikke nå... lover dere ikke begynn på twisting nether er tomt for folk.. og mange retards ivertfall hos alliance 5194046[/snapback] tok en server med lite folk med vilje... og du spilelr vel med horde siden du mener at aliance er retard der ?=P hehe 5194491[/snapback] nah er lvl 60 human warlock der.. som kommer til og knocke hardware guilden Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 24. november 2005 Forfatter Del Skrevet 24. november 2005 Tror egentlig hw.no bare kunne vært stolte av oss:P Men er litt forskjell på å bruke dette i wow sammenheng, og hvis jeg skulle selge noe. Vi prøver jo ikke å stjele noe fra noen, for å bli bedre kjent. Dette vil jo si at de som bruker museteller osv, ikke kan bruke dette siden de ikke har tillatelse fra hw. Dårlig eksempel, men det må da være grenser for hvor copyrighten går. Lenke til kommentar
bte Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Er kanskje litt kjipt for Hardware.no hvis en liten elvis oppfører seg som en bøtte med drit inne i wow med hardware.no under navnet sitt. Dårlig reklame.. Men ellers er det jo gratis reklame også Ikke alle er dårlig oppdradde elviser. All reklame er bra reklame. Kommer kanskje inn for å spille litt av og til med dere, har egentlig slutta med wow. Lenke til kommentar
Polmen Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Hm, så har dere kommet frem til en server...? Driver egentlig og levler min UD rogue på Ragnaros, men vil mekke en warrior eller drulle et eller annet sted Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 24. november 2005 Forfatter Del Skrevet 24. november 2005 Da er twisting nether et sted for deg Ja, de som bestemmer seg for å lage faenskap over guildet har et problem. Det fikses på samme måte som på forumet=Ban Lenke til kommentar
Walts Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 helt enig Rxj0n, skjer det no sånt.. blir det kick fra guilden... Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 Er det null aktivitet på serveren eller? Jeg har spilt en time der nå, uten at noen har svart meg i /hardware eller hva kanalen heter. Ingen som kan invite meg til guildet? kaller meg bondevich Lenke til kommentar
Walts Skrevet 24. november 2005 Del Skrevet 24. november 2005 tror det er litt dårlig aktivitet, guildet er ikke opprettet enda.. jeg har ikke hatt tid til å spille å tror ikke det blir no spilling på den i helgen Lenke til kommentar
MyBigMouth Skrevet 24. november 2005 Forfatter Del Skrevet 24. november 2005 Vi kommer jo til å opprette det, så får den som vil være med. Hvis noen andre mener de er bedre "fit" til å ta "hw.guildet" så kan de jo sende en pm så fikser vi det. Dette er bare for å få oss wow-nerder til å samles Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå